بی ام و X8 در حال توسعه است؛ لوکس تر و گران تر از X7!

رسانه کلیک - گزارشی جدید به توسعه بی ام و X8 با یک کدنام ویژه اشاره می کند. این خودرو در زمان معرفی، تبدیل به گران ترین خودروی تولیدی این برند آلمانی می شود.

بی ام و X8 در حال توسعه است؛ لوکس تر و گران تر از X7!

خودروهای کراس اوور کوپه طرفداران زیادی دارند. این موضوع باعث سرمایه گذاری شرکت ها در این بخش می شود که برای مثال می توان به پورشه کاین کوپه اشاره کرد ( پورشه کاین کوپه توربو از راه رسید؛ قدرتمند و سریع ). به نظر می رسد بی ام و نیز قصد دارد چنین رویه ای را برای خودروی ایکس 7 دنبال کند ( بی ام و X7 از راه رسید؛ باواریایی لوکس و غول پیکر ).

تا به امروز شاهد انتشار شایعات زیادی در رابطه با بی ام و X8 بودیم. بر اساس گزارشی جدید، این خودرو که نسخه کوپه بی ام و X7 محسوب می شود، در حال توسعه است. این محصول عنوان گران ترین خودروی تولیدی این برند را یدک می کشد.

بر اساس گزارش bmwblog، این خودرو با کد داخلی G09 مراحل توسعه خود را طی می کند. لازم به ذکر است؛ بی ام و ایکس 7 دارای کد داخلی G07 بود.

در حال حاضر بی ام و در رابطه با این خودرو اطلاعات رسمی منتشر نکرده است؛ با این حال گزارش جدید خبر از پلتفرم یکسان آن با بی ام و X7 می دهد. این خودرو از شیب سقف بیشتری در مقایسه با برادر خود بهره می برد.

در این گزارش به استفاده از 4 صندلی برای این خودروی لوکس اشاره شده است. به نظر می رسد بی ام و X8 مانند بی ام و ایکس 7، دارای جلوپنجره بسیار بزرگی باشد.

در حال حاضر در رابطه با این خودرو نمی توان اظهار نظر دقیقی کرد چرا که تا به امروز شاهد عرضه یک کراس اوور کوپه غول پیکر نبودیم. انتظار می رود در صورت صحت شایعات و گزارش ها، شاهد انتشار تصاویر جاسوسی از نمونه اولیه آن در ماه های آینده باشیم.

ارسال نظر