شورلت کوروت C8 با 6 ماه تاخیر از راه می رسد؛ مشکل در سیستم الکتریکی!

رسانه کلیک - معرفی شورلت کوروت C8 تاخیر خورد. این خودرو 6 ماه دیرتر از برنامه ریزی گذشته در معرض دید عموم قرار می گیرد.

شورلت کوروت C8 با 6 ماه تاخیر از راه می رسد؛ مشکل در سیستم الکتریکی!

در حالی که بسیاری از علاقه مندان به صنعت خودرو منتظر معرفی نسل آینده شورولت کوروت در نمایشگاه خودروی دیترویت در ماه ژانویه 2019 بودند، شورلت کوروت C8 در این نمایشگاه حضور ندارد.

بر اساس اطلاعاتی که به تازگی از سوی GM Authority در اختیار رسانه ها قرار گرفته، مشکل در سیستم الکتریکی این خودرو باعث تاخیر در معرفی آن شده است. این مشکل در جدیدترین بررسی فنی این خودرو مشخص شده است.

به نظر می رسد سیستم الکتریکی مورد استفاده در این خودرو قادر به تامین برق قطعات و تجهیزات آن نیست. راه حل این مشکل، بازطراحی کامل سیستم الکتریکی نسل آینده شورولت کوروت است.

بازطراحی سیستم الکتریکی شورلت کوروت C8 نه تنها نیاز به زمان زیادی دارد، بلکه باعث ایجاد مشکلات جدیدی در این خودرو می شود. یکی از این مشکلات مربوط به شرکت های تامین کننده قطعات مورد نیاز شرکت جنرال موتورز است.

در حالی که بازطراحی سیستم الکتریکی تاثیری در طراحی ظاهری و کابین این خودرو ندارد، وقوع چنین مشکلی در مراحل نهایی توسعه یک خودرو می تواند برای سازنده آن دردسر زیادی ایجاد کند.

در صورتی که مشکل ذکر شده حقیقت داشته باشد، سوالات زیادی در ذهن علاقه مندان به صنعت خودرو نقش می بندد. این خودرو تا به امروز در نسخه های اولیه مختلف تولید شده و مورد بررسی فنی قرار گرفته است، بنابراین کشف این مشکل در مراحل نهایی توسعه عجیب به نظر می رسد.

شورلت کوروت C8 سال آینده میلادی تحت مدل 2020 معرفی می شود؛ با این حال انتظار می رود خریداران از سال 2021 قادر به سفارش آن باشند. در نمایشگاه خودروی دیترویت با خودروی موستانگ شلبی GT500 ملاقات می کنیم ( انتشار تصویری از موتور مدل 2020 فورد موستانگ شلبی GT500 ).

ارسال نظر