شورولت کوروت C8 مدل 2020 از راه رسید

رسانه کلیک - شورولت کوروت C8 به صورت رسمی معرفی شد. این خودروی آمریکایی اسپرت به یک موتور 8 سیلندر با حجم 6.2 لیتر مجهز شده و قیمتی کمتر از 60 هزار دلار دارد.

شورولت کوروت C8 مدل 2020 از راه رسید

پس از انتشار گزارش ها، شایعات و تصاویر جاسوسی، در نهایت شورلت تصمیم گرفت از نسل جدید کوروت رونمایی کند. این خودرو نزدیک به 66 سال است که در بازار حضور دارد. شورولت کوروت C8 اولین خودرو از سری کوروت محسوب می شود که به صورت موتور وسط طراحی شده است. در میان شورلت کوروت C8 شاهد حضور یک موتور 8 سیلندر 6.2 لیتری با نام LT2 هستیم. این موتور قدرتی برابر با 495 اسب بخار را در اختیار راننده شورولت کوروت سی 8 قرار می دهد.

شورولت کوروت C8

در حالی که قدرت تولیدی این موتور در مقایسه با موتور LT1 مورد استفاده در شورولت کوروت C7 نزدیک به 40 اسب بخار بیشتر است، این قدرت تنها توسط یک گیربکس خودکار 8 سرعته دو کلاچه به چرخ‌ها منتقل می شود. در صورتی که نسل جدید شورلت کوروت را با پکیج Z51 سفارش دهید، سرعت آن در کمتر از سه ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می رسد. این پکیج ترمزهای بزرگتر و همچنین صدای بلندتر اگزوزها را برای خریدار به همراه دارد.

شورولت کوروت C8

طراحی کابین این خودرو اسپرت در مقایسه با نسل گذشته خود تغییرات زیادی داشته است. راننده در این خودرو به کیلومترشمار دیجیتال و یک نمایشگر برای سیستم سرگرمی و اطلاعات دسترسی دارد. در کابین نسل جدید شورولت کوروت دکمه های زیادی به چشم می خورد که هر کدام عملکرد مخصوص به خود را دارند.

شورولت کوروت C8

این خودروی آمریکایی دارای دو فضای حمل بار در بخش جلویی و پشتی خود است. راننده در بخش جلویی به فضای بیشتری دسترسی دارد. این خودرو در زمان عرضه اولیه، با 12 رنگ به فروش می رسد. اواخر سال جاری میلادی شاهد ورود نسل جدید شورولت کوروت استینگری به خط تولید خواهیم بود. قیمت شورولت کوروت C8 مدل 2020 کمتر از 60 هزار دلار خواهد بود.

ارسال نظر