تسلا حالت‌ رانندگی Chill را به اتومبیل‌های خود اضافه می‌کند

رسانه کلیک - تسلا حالت‌های رانندگی مختلفی برای اتومبیل‌های خود در نظر گرفته است. این شرکت به تازگی اعلام کرده که در آپدیتی جدید، حالت رانندگی Chill را به ماشین های خود اضافه می‌کند که سرعت کمتری را نسبت به بقیه حالات در اختیار افراد قرار می‌دهد.

تسلا حالت‌ رانندگی Chill را به اتومبیل‌های خود اضافه می‌کند

شرکت تسلا چندین سال قبل حالت‌های مختلفی به اتومبیل‌های خودران خود اضافه کرده بود که از میان آن می‌توان به حالت Ludicrous و حالت سریع‌تر Insane اشاره کرد. این حالت‌های رانندگی مناسب افرادی است که به دنبال شتاب و سرعت بالا در اتومبیل‌های خود هستند.

حال تسلا تصمیم گرفته حالت جدیدی به اتومبیل‌های خود اضافه کند که سرعت کمتری دارد و مناسب رانندگی‌های کم‌سرعت و بدون دغدغه است. حالت رانندگی Chill قرار است در آپدیت ۲۰۱۷٫۴۴ به اتومبیل‌های این شرکت اضافه شود.

تسلا در ارتباط با حالت رانندگی Chill اعلام کرده که کاربران اتومبیل‌های خودران می‌توانند بین حالت‌های استاندارد و Chill هر گزینه‌ای را که تمایل دارند، انتخاب کنند؛ حالت رانندگی Chill حالت کم‌سرعت رانندگی است که مناسب رانندگی‌های نرم‌تر و آهسته‌تر است.

این حالت برای کسانی که طالب رانندگی‌های با سرعت بالا نیستند، بسیار مفید است. جالب است بدانید این حالت را نیز می‌توان مانند سایر حالت‌های رانندگی این شرکت، فعال و یا غیر فعال کرد.

منبع: ubergizmo

ارسال نظر