تولید سیتروئن C4 کاکتوس متوقف می شود

رسانه کلیک - سیتروئن قصد دارد در آینده نزدیک یکی از محصولات خود را بازنشسته کند. سیتروئن C4 کاکتوس از خط تولید خارج می شود.

تولید سیتروئن C4 کاکتوس متوقف می شود

در حالی که شرکت سیتروئن از سال 1974 در بازار ایالات متحده آمریکا حضور ندارد، در آینده تولید سیتروئن C4 کاکتوس به صورت کامل متوقف می شود. این کراس اوور نسل دوم نحواهد داشت و در همین نسل اول، به کار خود خاتمه می دهد ( نسل جدید سیتروئن C4 کاکتوس برقی می شود ). خودروی جایگزین این محصول هم اکنون در حال توسعه است و با ویژگی های متفاوتی از راه می رسد.

سیتروئن C4 کاکتوس دارای طراحی متفاوتی است؛ با این حال هر فردی آن را نمی پسندد. سیتروئن برای افزایش فروش این خودرو، تصمیم به توقف تولید نمونه هاچ بک کامپکت آن گرفت. به نظر می رسد این شرکت فرانسوی در حال توسعه یک خودروی مخصوص است که از طراحی متفاوتی در مقایسه با رقبا بهره می برد.

سیتروئن C4 کاکتوس

مدیر سیتروئن در رابطه با زمان معرفی خودروی جایگزین C4 کاکتوس اطلاعاتی را در اختیار رسانه ها قرار نداده است؛ با این حال انتظار می رود در سال آینده میلادی و یا سال 2021 با این خودرو ملاقات کنیم. این خودرو باید در بازارهای اروپایی با خودروهایی مانند فورد فوکوس و نسل آینده فولکس واگن گلف رقابت کند. علاوه بر این محصولات، فیس لیفت رنو مگان و نسل کاملا جدید سئات لئون و اشکودا اکتاویا از دیگر رقیبان این خودروی فرانسوی محسوب می شوند.

در حال حاضر در رابطه با امکان بازگشت سیتروئن به بازار ایالات متحده آمریکا اطلاعات رسمی منتشر نشده است. سال 2023 شاهد حضور دوباره پژو در بازار این کشور خواهیم بود، البته در ابتدا قرار بود خودروهای این برند سال 2026 برای فروش در آمریکا عرضه شوند. با توجه به این موضوع، احتمال فروش خودروهای سیتروئن نیز در بازار این کشور وجود دارد.

ارسال نظر