Urban EV اولین خودروی مفهومی هوندا که وارد بازار می شود

رسانه کلیک - هوندا در حاشیه نمایشگاه فرانکفورت از جدیدترین خودروی مفهومی خود، Urban EV رونمایی کرد. این مدل برخلاف سایر خودروهای مفهومی به بازار عرضه می‌شود.

Urban EV اولین خودروی مفهومی هوندا که وارد بازار می شود

بسیاری از خودروهای مفهومی به قدری متفاوت هستند که با سیستم‌های امروزی قابل استفاده نیستند و بیشتر آن‌ها در آینده کارایی دارند. با این وجود، هوندا اخیراً خودرویی تولید کرده که با استانداردها و امکانات امروزی تطابق بیشتر و قابلیت استفاده دارد. هوندا پیش از این اعلام کرده بود که در صدد ساخت خودرویی است که در دنیای واقعی نیز کاربرد داشته باشد.

Urban EV

در طراحی این خودروی ۵ درب، از خودروهای قدیمی‌تر مانند CRX و Mk.I الهام گرفته شده و این خودرو حدود ۱ متر از Honda Fit کوچک‌تر است.

در قسمت عقب و بیرونی خودروی مفهومی Urban EV علامت اتومبیل های مفهومی شرکت هوندا نقش بسته و در قسمت جلوی خودرو روی سپر آن، صفحه‌نمایشی تعبیه شده که پیام‌های متفاوتی با زبان‌های مختلف نشان می‌دهد اما بیشتر کارایی آن، نشان دادن میزان شارژ خودرو است.

Urban EV

طراحی داخلی خودروی مفهومی Urban EV نیز به لطف تودوزی پارچه‌ای و استفاده از چوب، بسیار گرم به نظر می‌رسد. در این اتومبیل از دو ردیف صندلی استفاده شده که ۴ نفر می‌توانند در آن بنشینند.

جالب است بدانید، کمربندهای ایمنی صندلی عقب نیز در وسط آن تعبیه شده تا در هنگامی‌که درهای خودرو به صورت اضطراری باز شدند، بر سر راه نباشند.

اگر به صفحه‌نمایش خودروهای مفهومی علاقه‌مندید، قطعاً عاشق صفحه‌نمایش این مدل می‌شوید چراکه صفحه نمایش این مدل، تقریباً تمام طول این خودرو را در بر گرفته است.

به جای استفاده از آینه های عقب مرسوم، دوربین‌هایی کار گذاشته شده که تصاویر را به صفحه‌نمایش‌هایی که درون درب خودرو تعبیه شده، ارسال می‌کند. با اینکه هنوز معلوم نیست، چه زمانی هوندا این خودرو را به تولید انبوه می‌رساند اما به نظر می‌رسد در آینده ای نزدیک، شاهد عرضه آن به بازار باشیم.

ارسال نظر