مدل اولیه فیس لیفت مرسدس بنز کلاس E به نمایش گذاشته شد

رسانه کلیک - مرسدس بنز نمونه اولیه فیس لیفت کلاس E را معرفی کرد. این خودروی آلمانی در هفت مدل پلاگین هیبریدی وارد بازار می شود.

مدل اولیه فیس لیفت مرسدس بنز کلاس E به نمایش گذاشته شد

در تابستان امسال شاهد رونمایی از مدل فیس لیفت مرسدس بنز کلاس E خواهیم بود. این شرکت آلمانی پیش از معرفی این خودرو، نمونه اولیه آن را به نمایش گذاشته است. در ماه های گذشته شاهد انتشار تصاویر جاسوسی زیادی از این خودروی سدان لوکس بودیم. این خودرو تحت مدل 2020 از راه می رسد.

این خودروی آلمانی از نظر ظاهری تفاوت هایی را با مدل کنونی خود تجربه خواهد کرد. برای مثال می توان به بازطراحی سپر جلو و عقب و چراغ های جدید جلو و عقب مشابه با کلاس CLS و CLA اشاره کرد. شاید تغییرات ظاهری چندان چشمگیر نباشد، اما مرسدس بنز در بخش فنی بهبودهای زیادی برای این خودرو در نظر گرفته است.

فیس لیفت مرسدس بنز کلاس E

مرسدس بنز برای این خودروی لوکس سدان از جدیدترین تجهیزات و فناوری های خود استفاده خواهد کرد. فیس لیفت مرسدس بنز کلاس E به سیستم Active Distance Assist Distronic مجهز می شود که قادر به شناسایی ترافیک و حرکت با سرعت کم در ترافیک است. از سایر سیستم های این خودرو می توان به Active Traffic Jam Assist، سیستم کمکی فرمان فعال، سیستم کمکی ترمز فعال، سیستم شناسایی نقاط کور فعال و پکیج پارک با دوربین 360 درجه اشاره کرد.

فیس لیفت مرسدس بنز کلاس E

این خودروی آلمانی در 7 مدل پلاگین هیبریدی وارد بازار می شود که برخی از آن ها دارای سیستم 4Matic خواهند بود. مدل جدید کلاس E از جدیدترین موتور مرسدس بنز بهره می برد. این موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری قادر به تولید 268 اسب بخار قدرت بوده و دارای سیستم EQ Boost است. موتور جدید دوم، 6 سیلندر به همراه سیستم 48 ولتی و EQ Boost است. این موتور قدرتی برابر با 362 اسب بخار در اختیار راننده قرار می دهد.

در حال حاضر تاریخ دقیق رونمایی از این خودرو اعلام نشده است.

ارسال نظر