خودروی جایگزین فراری 488 در نمایشگاه ژنو معرفی می شود؟

رسانه کلیک - اطلاعات جدید به این موضوع اشاره می کند که خودروی جایگزین فراری 488 در نمایشگاه خودروی ژنو در ماه مارس 2019 در معرض دید عموم قرار می گیرد.

خودروی جایگزین فراری 488 در نمایشگاه ژنو معرفی می شود؟

در اوایل سال جاری میلادی شاهد انتشار ویدیویی از یک خودروی فراری با پوشش محافظ بودیم. در زمان انتشار این ویدیو، بسیاری از کارشناسان از آن به عنوان جایگزین فراری 488 یاد کردند. گفته می شود این خودرو دارای سیستم هیبریدی است.

به تازگی کاربران در انجمن فراری ادعا کرده اند که خودروی جایگزین فراری 488 در ماه مارس سال آینده میلادی و در نمایشگاه خودروی ژنو معرفی می شود. گزارش ها به این موضوع اشاره دارند که فراری این خودرو را یک فیس لیفت می داند؛ با این حال به نظر می رسد این محصول تغییرات زیادی را در مقایسه با نسل گذشته خود تجربه می کند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، فراری علاوه بر این خودرو از یک محصول جدید دیگر نیز در نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی می کند. این خودرو به موتور 6 سیلندر و سیستم هیبریدی مجهز می شود. یکی از کاربران در انجمن فراری به این موضوع اشاره کرده که نمایندگی های این کمپانی ایتالیایی از معرفی خودروی جایگزین فراری 488 اطلاع دارند.

به نظر می رسد فراری از چندین نمونه مختلف این خودرو رونمایی کند. انتظار می رود این محصول با موتور 8 سیلندر به همراه سیستم هیبریدی، موتور 8 سیلندر با توربوشارژر دوقلو و موتور 6 سیلندر با توربوشارژر دوقلو و سیستم هیبریدی در اختیار خریداران قرار بگیرد.

یکی از کاربران ادعا می کند که ویدیوی منتشر شده یک خودروی هیبریدی کاملا جدید را نشان می دهد که در رده ای بالاتر از فراری 488 قرار می گیرد. به نظر می رسد این خودرو به ویژگی های خاصی مجهز می شود که آن را تبدیل به یک محصول ویژه می کند.

در حال حاضر فراری در این رابطه اظهار نظری نکرده است؛ با این حال به نظر می رسد این شرکت ایتالیایی به دنبال توسعه یک خودروی جدید است. انتظار می رود با نسل جدید خودروهای سوپراسپرت موتور وسط فراری در نمایشگاه خودروی ژنو ملاقات کنیم.

ارسال نظر