فراری F8 Tributo معرفی شد؛ یک سوپراسپرت جذاب و قدرتمند!

رسانه کلیک - فراری F8 Tributo از راه رسید. این سوپراسپرت زیبای ایتالیایی به عنوان جایگزین فراری 488 GTB روانه بازار می شود.

فراری F8 Tributo معرفی شد؛ یک سوپراسپرت جذاب و قدرتمند!

در نمایشگاه خودروی ژنو 2015 شاهد رونمایی از خودروی فراری 488 GTB به عنوان جایگزین فراری 458 ایتالیا بودیم. امسال این شرکت ایتالیایی از خودروی جایگزین محصول 2015 خود رونمایی کرده است.

فراری F8 Tributo به قدرتمندترین موتور 8 سیلندر این برند مجهز شده است. موتور 8 سیلندر مورn استفاده در این خودرو حجمی برابر با 3.9 لیتر داشته که همراه با توربوشارژر دوقلو قادر به تولید 720 اسب بخار قدرت و 770 نیوتون متر گشتاور است.

سرعت فراری F8 Tributo در مدت زمان 2.9 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می رسد. سرعت این خودرو در مدت زمان 7.8 ثانیه به 200 کیلومتر بر ثانیه می رسد و حداکثر سرعت آن برابر با 340 کیلومتر بر ساعت است. حداکثر سرعت این خودرو در مقایسه با فراری 488 GTB افزایشی برابر با 10 کیلومتر بر ساعت را تجربه کرده است.

بر اساس اعلام فراری، موتور مورد استفاده در این خودرو فاقد لگ توربوشارژر است. این سوپراسپرت موتور وسط در مقایسه با گذشته کاهش وزن زیادی داشته است. وزن این خودرو با تمام تجهیزات سبک وزن به 1330 کیلوگرم می رسد.

فراری با تغییراتی در طراحی این خودرو باعث شده آیرودینامیک آن در مقایسه با خودروی 488 GTB بهبودی 10 درصدی داشته باشد. این خودرو زبان طراحی جدید فراری را به نمایش می گذارد.

فراری تغییراتی را در طراحی کابین این خودرو اعمال کرده است. فراری F8 Tributo دارای فرمان جدید بوده و همچنین خروجی های هوا به صورت دایره ای طراحی شده است. در سمت مسافر، فراری یک نمایشگر 7 اینچی لمسی در نظر گرفته است.

فراری F8 Tributo در تاریخ 5 مارس در نمایشگاه خودروی ژنو 2019 به نمایش گذاشته می شود. برخی شایعات به رونمایی از دو خودروی دیگر فراری در ادامه سال جاری میلادی اشاره می کنند.

ارسال نظر