انتشار تصویر رسمی سوپراسپرت هیبریدی فراری

رسانه کلیک - فاصله بسیار کمی تا معرفی سوپراسپرت هیبریدی فراری داریم. به تازگی شرکت فراری یک تصویر رسمی از این خودرو منتشر کرده است.

انتشار تصویر رسمی سوپراسپرت هیبریدی فراری

در تاریخ 29 مه به صورت رسمی از سوپراسپرت هیبریدی فراری رونمایی می شود. به تازگی فراری تیزری از این خودرو که با کدنام F173 شناخته می شود، در اختیار رسانه ها قرار داده است.

در این تصویر شاهد نمایش بخش پشتی این خودرو هستیم. بر اساس این تصویر، سوپراسپرت هیبریدی فراری از 4 چراغ مربعی شکل در بخش پشتی خود بهره می برد. در گذشته شاهد چنین موضوعی در تصاویر جاسوسی آن بودیم.

به نظر می رسد این خودرو به یک اسپویلر مخصوص مجهز می شود. سبک طراحی این اسپویلر شبیه به خودروی دوست داشتنی فراری J50 است.

در زیر اسپویلر، چراغ ترمز به چشم می خورد. در بخش پایینی آن، برش بزرگی برای خروجی اگزوز در نظر گرفته شده است. در حالی که نمی توان توسط این تیزر به طراحی نهایی محصول آینده فراری پی برد، به نظر می رسد طراحی آن در مقایسه با دیگر محصولات این شرکت ایتالیایی متفاوت است.

در صورتی که شایعات حقیقت داشته باشند، این خودرو به یک موتور 8 سیلندر 3.9 لیتری مجهز می شود. این موتور که از توربوشارژر دوقلو بهره می برد به همراه دو موتور برقی، قدرتی برابر با 986 اسب بخار تولید می کند. این قدرت تولیدی به چهار چرخ سوپراسپرت هیبریدی فراری منتقل می شود.

شایعات به شتاب 2 ثانیه ای این خودرو اشاره می کنند. در صورتی که سرعت این خودرو در مدت زمان 2.0 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت برسد، با یک هایپرکار هیبریدی روبه‌رو هستیم.

انتظار می رود تا زمان رونمایی از این خودروی جذاب، فراری تیزرهای بیشتری از آن منتشر کند. این شرکت ایتالیایی در ادامه سال جاری میلادی، چند خودروی دیگر را نیز معرفی می کند.

ارسال نظر