تماشا کنید: فروش فراری لافراری اپرتا با قیمت 7.5 میلیون دلار در یک حراجی!

رسانه کلیک - انتظار می رود خودروی فراری لافراری اپرتا با قیمت بسیار بالای 7.5 میلیون دلار در یک حراجی در ماه ژانویه 2019 به فروش برسد.

تماشا کنید: فروش فراری لافراری اپرتا با قیمت 7.5 میلیون دلار در یک حراجی!

هایپرکارها با قیمت بسیار بالایی به فروش می رسند و قیمت اکثر آن ها برابر با چندین میلیون دلار است. در این میان برخی خودروهای سوپراسپرت بنابر دلایل مختلفی با قیمتی نزدیک به یک هایپرکار و حتی بیشتر به فروش می رسند.

در 17 ژانویه 2019 یک حراجی در آریزونا برگزار می شود که میزبان یک خودروی خاص است. در این حراجی یک دستگاه فراری لافراری اپرتا حضور دارد که انتظار با قیمتی در محدوده 6.5 تا 8.5 میلیون دلار به فروش برسد.

به نظر شما علت این قیمت بسیار بالا چیست و چرا باید یک میلیونر برای تصاحب این خودروی ایتالیایی قیمتی برابر با دو بوگاتی شیرون پرداخت کند؟ اول از همه باید گفت با یک لافراری روبه‌رو هستیم، خودرویی که عملکرد بسیار بالایی دارد.

در این خودروی فراری شاهد حضور یک موتور بی نظیر هستیم که قدرتی برابر با 950 اسب بخار و گشتاوری برابر با 900 نیوتون متر را در اختیار راننده قرار می دهد. سرعت این خودرو در مدت زمان 2.4 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می رسد. این خودرو را می توان جایگزین خودروی افسانه ای فراری انزو دانست.

در حالی که لافراری یک خودروی خاص محسوب می شود، نسخه اپرتا آن محصول ویژه تر است. این خودروی کروک به صورت تولید محدود و با قیمت بسیار بالایی به بازار عرضه شده است.

نمونه رودستر لافراری تنها در 210 دستگاه به تولید رسیده است و آخرین مدل تولیدی آن، 210ام با قیمتی نزدیک به 10 میلیون دلار در اختیار خریدار آن قرار گرفت. با توجه به این قیمت، فروش یک نمونه از آن با قیمت 7.5 میلیون دلار منطقی به نظر می رسد!

باید برای اطلاع از قیمت دقیق این خودرو، تا برگزاری حراجی در اوایل سال آینده میلادی صبر کنیم.

ارسال نظر