فراری روما از راه رسید؛ سوپراسپرتی با موتور 612 اسب بخاری

رسانه کلیک - فراری روما به صورت رسمی معرفی شد. فراری Roma به یک موتور 8 سیلندر 3.9 لیتری مجهز شده که قادر به تولید 612 اسب بخار قدرت است.

فراری روما از راه رسید؛ سوپراسپرتی با موتور 612 اسب بخاری

فراری از یک سوپراسپرت کوپه رونمایی کرد. این محصول با الهام از خودروهای دهه 50 و 60 میلادی توسعه پیدا کرده است. در حقیقت فراری روما دارای طراحی مشابه با خودروهای قدیمی 250 GT Berlinetta Lusso و 250 GT 2+2 است. این خودروی ایتالیایی از طراحی جذابی بهره می برد.

فراری Roma

فراری Roma به نسخه ای از موتور 8 سیلندر 3.9 لیتری این سازنده مجهز شده است. این موتور دارای توربوشارژر دوقلو بوده و قدرتی برابر با 612 اسب بخار و گشتاوری برابر با 760 نیوتن متر در اختیار راننده قرار می دهد. حداکثر قدرت تولیدی موتور در دور موتور 7500 دور در دقیقه در اختیار راننده قرار می گیرد. این قدرت توسط گیربکس 8 سرعته خودکار دو کلاچه به چرخ های فراری Roma منتقل می شود.

فراری Roma

بر اساس اعلام فراری، سرعت این خودروی سوپراسپرت در مدت زمان 3.4 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می رسد و برای دستیابی به سرعت 200 کیلومتر بر ساعت تنها به 9.3 ثانیه زمان نیاز است. حداکثر سرعت فراری روما به 320 کیلومتر بر ساعت می رسد. در حالی که این خودرو دارای طراحی مشابه با خودروهای قدیمی این برند است، شاهد حضور المان های مدرنی مانند چراغ های LED در آن هستیم.

فراری روما

طراحان فراری کنسول موجود در کابین را در بخش بالاتری نصب کرده اند تا میان راننده و سرنشین کناری او فاصله ایجاد شود. برای راننده یک کیلومترشمار بزرگ دیجیتال در نظر گرفته شده و در کنار او یک نمایشگر عمودی برای سیستم سرگرمی و اطلاعات به چشم می خورد. برای سرنشین کناری راننده نمایشگر جداگانه ای در نظر گرفته شده است. در حال حاضر قیمت این خودرو مشخص نشده است.

ارسال نظر