رندرهای فورد Escape ST به اینترنت راه پیدا کرد

رسانه کلیک - رندرهای فورد Escape ST در اختیار رسانه ها قرار گرفت. این خودرو در مقایسه با نمونه استاندارد خود از طراحی تهاجمی تری بهره می برد.

رندرهای فورد Escape ST به اینترنت راه پیدا کرد

فورد خودروهای کوچک مانند فیستا و فوکوس را در ایالات متحده آمریکا به فروش نمی رساند و با توجه به این موضوع، نمی توان در این کشور صاحب یکی از خودروهای هاچ بک قدرتمند این برند بود.

با توجه به این موضوع که فورد در گذشته کراس اوورهای Edge و Explorer را در نسخه ST روانه بازار کرده بود، احتمال عرضه نمونه ST خودروی Escape نیز وجود دارد.

به تازگی رندرهای فورد Escape ST در فضای مجازی منتشر شده که طراحی این خودرو را به نمایش می گذارد. این خودرو دارای طراحی شبیه به نسخه استاندارد است؛ با این حال از المان های تهاجمی تری بهره می برد.

خودروی فورد Escape که البته در اروپا با نام Kuga عرضه می شود، دارای یک موتور 4 سیلندر توربوشارژ با حجم 2.0 لیتر است. این موتور قدرتی برابر با 250 اسب بخار و گشتاوری برابر با 372 نیوتون متر در اختیار راننده قرار می دهد که تفاوت چندانی با فورد فوکوس ST ندارد.

فورد در رابطه با این خودرو اطلاعات زیادی منتشر نکرده است؛ با این حال به این موضوع اشاره کرده که در مقایسه با نمونه کنونی خود، 10 درصد شتاب بیشتری دارد. در حال حاضر سرعت این خودرو در نمونه استاندارد در مدت زمان 8.3 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می رسد.

در رابطه با موتور مورد استفاده در خودروی فورد Escape ST نمی توان اظهار نظر قطعی کرد. این احتمال وجود دارد که موتور موجود در نسخه استاندارد برای افزایش قدرت تولیدی، بهینه سازی شود.

فورد می تواند برای این خودرو یک موتور جدید در نظر بگیرد. در این میان می توان به موتور 2.3 لیتری EcoBoost مورد استفاده در موستانگ اشاره کرد.

ارسال نظر