انتشار تصویری از موتور مدل 2020 فورد موستانگ شلبی GT500

رسانه کلیک - سال آینده نسل جدید فورد موستانگ معرفی می شود. به تازگی تصویری از موتور فورد موستانگ شلبی GT500 توسط شرکت سازنده آن در فضای مجازی منتشر شده است.

انتشار تصویری از موتور مدل 2020 فورد موستانگ شلبی GT500

شرکت فورد چند روز پیش رسما اعلام کرد نسل جدید فورد موستانگ GT500 در سال آینده میلادی در معرض دید عموم قرار می گیرد. این محصول در نمایشگاه خودروی دیترویت در ژانویه 2019 معرفی می شود.

به تازگی شرکت فورد تصویری از موتور نسل آینده فورد موستانگ شلبی GT500 در اختیار رسانه ها قرار داده است. در این خودرو از یک موتور 8 سیلندر با حجم 5.2 لیتر استفاده می شود که از سوپرشارژر بهره می برد. این موتور در مقایسه با موتور تنفس طبیعی مورد استفاده در خودروی موستانگ شلبی GT350 تغییراتی را تجربه می کند.

بر اساس شایعات منتشر شده در اینترنت، موتور مورد استفاده در این خودرو قادر به تولید قدرتی بیش از 700 اسب بخار است. این تصویر به دست ساز بودن این موتور اشاره می کند. این موتور در کارخانه فورد در ایالت میشیگان به تولید می رسد.

فورد در کارخانه خود در میشیگان موتور نسل قبلی GT500 را به تولید رسانده و همچنین موتور مورد استفاده در خودروی موستانگ کبرا SVT دهه 90 میلادی نیز در این کارخانه به تولید رسیده است.

فورد موستانگ شلبی GT500

شایعات به حضور یک گیربکس 7 سرعته خودکار دو کلاچه در نسل جدید فورد موستانگ GT500 اشاره دارد. این جعبه دنده در خودروی سوپراسپرت فورد GT مورد استفاده قرار گرفته است.

این خودرو به رینگ های 20 اینچی به همراه لاستیک های 315 میلی متری مجهز می شود. جلوپنجره نسل جدید فورد موستانگ شلبی تغییراتی را تجربه می کند و همچنین ترمزهای برمبو مورد استفاده در آن با بهبودهایی همراه می شود.

همزمان با انتشار این تیزر، فورد به صورت رسمی اعلام کرده فروش این خودرو از پاییز 2019 آغاز می شود. مدل کاملا جدید این خودرو در سال 2021 از راه می رسد.

ارسال نظر