فورد F-150 رپتور به موتور 8 سیلندر مجهز می شود

رسانه کلیک - فورد F-150 رپتور در آینده نزدیک با موتور 8 سیلندر وارد بازار می شود. موتور مورد استفاده در این خودرو باید قادر به رقابت با موتورهای هلکت باشد.

فورد F-150 رپتور به موتور 8 سیلندر مجهز می شود

فورد F-150 یک تراک محبوب بوده که دارای موتور 6 سیلندر 3.5 لیتری EcoBoost است. این موتور در نمونه رپتور قدرتی برابر با 450 اسب بخار تولید می کند.

بسیاری از طرفداران این خودرو منتظر استفاده از موتور 8 سیلندر در آن هستند. بر اساس گزارشی که به تازگی در اختیار رسانه ها قرار گرفته، فورد F-150 رپتور در آینده با موتور 8 سیلندر از راه می رسد.

بنابر گزارش جدید، فورد F-150 رپتور با موتور 8 سیلندر در حال گذراندن مراحل آزمایش خود است. این خودرو قادر به تولید قدرت زیادی خواهد بود و برای رقابت با رم Rebel TRX آماده می شود. این محصول رم دارای موتور 8 سیلندر هلکت با امکان تولید 700 اسب بخار قدرت است.

در حالی که در این گزارش اشاره ای به موتور مورد استفاده در این خودرو نشده، امکان حضور موتور 8 سیلندر 5.2 لیتری در فورد F-150 رپتور وجود دارد. این موتور می تواند قدرتی بیش از 700 اسب بخار تولید کند.

در ماه مارس سال جاری میلادی شاهد انتشار اولین گزارش ها در رابطه با مدل 8 سیلندر فورد F-150 رپتور بودیم. علاوه بر موتور 4.2 لیتری فورد موستانگ، امکان استفاده از موتور جدید 7.3 لیتری فورد نیز در این تراک وجود دارد ( فورد تولید موتورهای 8 سیلندر را کاهش می دهد ).

به نظر می رسد فورد تنها در صورت استفاده از این موتور 7.3 لیتری بتواند با موتورهای هلکت رقابت کند. این موتور دارای سوپرشارژ بوده و قادر به تولید قدرت بالایی است.

در حال حاضر فورد در رابطه با این خودرو اظهار نظری نکرده است. انتظار می رود در هفته های آینده اطلاعات بیشتری از مدل مجهز به موتور 8 سیلندر فورد F150 رپتور در اختیار رسانه ها قرار بگیرد.

ارسال نظر