جنسیس G90 لیموزین معرفی شد؛ لوکس‌تر از همیشه!

رسانه کلیک - جنسیس G90 لیموزین از راه رسید. این خودرو در مقایسه با نمونه استاندارد ابعاد بزرگتری دارد و به تجهیزات یکسانی با آن مجهز شده است.

جنسیس G90 لیموزین معرفی شد؛ لوکس‌تر از همیشه!

نسل جدید جنسیس G90 در گذشته نه چندان دور به صورت رسمی معرفی شد ( نسل جدید جنسیس G90 از راه رسید؛ تغییرات گسترده در طراحی ). این خودرو در مقایسه با نسل گذشته خود تغییرات زیادی را تجربه کرده است که بارزترین آن جلوپنجره مثلثی شکل و چراغ‌ های جلوی آن است. کابین این خودرو نیز از طراحی جدیدی بهره می برد.

به تازگی جنسیس G90 لیموزین در کشور کره جنوبی معرفی شده است. این خودرو تفاوت زیادی با نمونه استاندارد خود ندارد؛ با این حال ابعاد آن افزایش چشمگیری داشته است.

فاصله دو محور چرخ های این خودروی لوکس برابر با 3450 میلی متر بوده و طول کلی آن به 5945 میلی متر می رسد. ارتفاع این خودرو با افزایش در مقایسه با نمونه استاندارد به 1505 میلی متر رسیده است.

این خودرو از نظر مشخصات فنی تفاوتی با نمونه استاندارد خود ندارد. جنسیس G90 لیموزین از یک موتور 8 سیلندر با حجم 5.0 لیتر بهره می برد که قدرتی برابر با 420 اسب بخار را در اختیار راننده قرار می دهد. این خودرو دارای سیستم چهار چرخ محرک، گیربکس خودکار 8 سرعته و رینگ های 19 اینچی است.

جنسیس G90 استاندارد علاوه بر این موتور 8 سیلندر، با دو موتور کوچک تر نیز در اختیار خریداران قرار می گیرد. یک موتور 6 سیلندر با حجم 3.8 لیتر و یک موتور 6 سیلندر 3.3 لیتری مجهز به توربوشارژر دوقلو این موتورها را تشکیل می دهند.

جنسیس G90 لیموزین در کشور کره جنوبی دارای قیمت پایه 138 هزار دلار است که در مقایسه با قیمت 105 هزار دلاری نمونه استاندارد بسیار بالاتر است. تفاوت قیمتی این خودرو برابر با 33 هزار دلار است.

در حال حاضر قیمت جنسیس G90 استاندارد برای بازار ایالات متحده آمریکا اعلام نشده است. این خودرو در ماه های آینده برای فروش در بازار این کشور عرضه می شود.

ارسال نظر