جنسیس GV90 در راه است؛ رقیب بی‌ ام‌ و X7

رسانه کلیک - بر اساس جدیدترین شایعه منتشر شده، جنسیس GV90 در حال توسعه است. این خودرو در بازار باید با خودروی بی ام و X7 رقابت کند.

جنسیس GV90 در راه است؛ رقیب بی‌ ام‌ و X7

جنسیس به تازگی از اولین خودروی شاسی بلند خود رونمایی کرده است. جنسیس GV80 یک خودروی شاسی بلند سایز متوسط لوکس محسوب می شود ( جنسیس GV80 به صورت رسمی معرفی شد؛ لوکس و غول پیکر ). این شرکت کره ای که زیرمجموعه هیوندای محسوب می شود، قصد دارد تا سال 2021، 6 خودرو در بازار داشته باشد. علاوه بر جنسیس GV80، این شرکت به دنبال توسعه یک خودروی شاسی بلند کوچکتر با نام جنسیس GV70 است.

به تازگی گزارشی از سوی Motor Trend در اختیار رسانه ها قرار گرفته که خبر از توسعه یک خودروی شاسی بلند فول سایز توسط این برند می دهد. این خودرو که احتمالا جنسیس GV90 نام دارد، در بازار باید با خودروهای بی ام و X7 و مرسدس بنز GLS رقابت کند ( بی ام و X7 از راه رسید؛ باواریایی لوکس و غول پیکر ).

جنسیس GV90

در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با این خودرو در اختیار رسانه ها قرار نگرفته و همچنین نمی دانیم در تاریخی با آن ملاقات می کنیم. با توجه به این موضوع که جنسیس قصد دارد تا سال 2021، شش خودرو در بازار داشته باشد که یکی از آن ها یک خودروی شاسی بلند تمام الکتریکی است، انتظار نداریم خودروی شاسی بلند فول سایز آن در آینده نزدیک معرفی شود.

در حال حاضر جنسیس سه خودروی سدان شامل G80 ،G70 و G90 به همراه خودروی شاسی بلند GV80 را در بازار به فروش می رساند ( قیمت جنسیس G90 مدل 2020 مشخص شد ). خودروی پنجم این شرکت، جنسیس GV70 است و احتمالا مدل ششم، یک کراس اوور تمام الکتریکی باشد. البته این احتمال وجود دارد که خودروی ششم، یک کوپه قدرتمند و جذاب باشد.

در صورتی که جنسیس GV90 وارد بازار شود، شاهد رقابت جذابی میان جنسیس و خودروسازان آلمانی خواهیم بود. در حقیقت خریداران به گزینه های بیشتری در بخش خودروهای لوکس بازار دسترسی پیدا می کنند.

ارسال نظر