تاریخ معرفی نسل جدید شورلت کوروت رسما اعلام شد

رسانه کلیک - نسل جدید شورلت کوروت در ماه جولای سال جاری میلادی در معرض دید عموم قرار می گیرد. این خبر توسط جنرال موتورز تایید شده است.

تاریخ معرفی نسل جدید شورلت کوروت رسما اعلام شد

در 4 سال گذشته شاهد انتشار شایعات، گزارش ها و تصاویر جاسوسی زیادی از نسل جدید شورلت کوروت در فضای مجازی بودیم. امروز جنرال موتورز با انتشار گزارشی، تاریخ رونمایی از این خودروی اسپرت را مشخص کرده است.

نسل جدید شورولت کوروت که با نام کوروت C8 شناخته می شود، در تاریخ 18 جولای سال جاری میلادی در معرض دید عموم قرار می گیرد. کوروت C8 به صورت موتور وسط طراحی شده است.

در رابطه با این خودرو اطلاعات زیادی در فضای مجازی منتشر نشده است. در حالی که طراحی این خودرو برای ما مشخص نیست، رندرهای زیادی از آن به اینترنت راه پیدا کرده است ( رندر نسل جدید شورلت کوروت منتشر شد ).

تصاویر جاسوسی منتشر شده، این خودرو را به همراه پنل های جعلی به نمایش می گذارد. به تازگی رندر نمونه کانورتیبل این خودرو توسط کاربران وب‌سایت MidEngineCorvetteForum.com طراحی شده است. خودروی موجود در این رندر از طراحی جذابی بهره می برد.

نسل جدید شورلت کوروت در مقایسه با نسل کنونی خود دارای طراحی تهاجمی تری خواهد بود و به موتور قدرتمندتری مجهز می شود. انتظار می رود این خودرو دارای یک موتور 8 سیلندر تنفس طبیعی 6.2 لیتری باشد که قدرتی برابر با 460 اسب بخار تولید کند.

این احتمال وجود دارد که نسخه قدرتمندتر این خودروی اسپرت به موتور 1000 اسب بخاری مجهز شود. در حالی که در گذشته نمونه اولیه این خودرو با موتور 1000 اسب بخاری مشاهده شده بود، مشکلات برقی موانعی را در تولید آن ایجاد کرده است.

با توجه به اعلام جنرال موتورز مبنی بر معرفی این خودرو در تاریخ 18 جولای، طرفداران از وجود آن اطمینان پیدا کرده اند. انتظار می رود تا زمان معرفی این محصول، شاهد انتشار تصاویر و گزارش های بیشتری از آن باشیم.

ارسال نظر