هامر با برند GMC و موتور 1000 اسب بخاری وارد بازار می شود

رسانه کلیک - هامر با برند جدید و به عنوان یک خودروی تمام الکتریکی به بازار برمی‌گردد. این خودروی برقی با برند GMC قدرتی برابر با 1000 اسب بخار در اختیار راننده قرار می دهد.

هامر با برند GMC و موتور 1000 اسب بخاری وارد بازار می شود

هامر، یکی از قدرتمندترین خودروها در تاریخ دوباره وارد بازار می شود، البته این‌بار به عنوان یک خودروی تمام الکتریکی. این خودرو که با نام GMC Hummer EV شناخته می شود، قدرتی بیش از 1000 اسب بخار تولید می کند. این خودرو در جاده ها و مسیرهای مختلف عملکرد مناسبی از خود نشان می دهد. این محصول جدید اولین خودروی تمام الکتریکی GMC و اولین تراک برقی جنرال موتورز محسوب می شود.

در حال حاضر اطلاعات کاملی از آن در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است؛ بنابراین اطلاعاتی در رابطه با ظرفیت باتری، سرعت شارژ و همچنین قیمت آن نداریم. خودروی GMC Hummer EV به صورت رسمی و کامل در بهار سال جاری به نمایش گذاشته می شود. در حال حاضر تنها تصویری از بخش جلویی آن در اختیار رسانه ها قرار گرفته که جلو پنجره قدیمی را به نمایش می گذارد.

سرعت هامر تمام الکتریکی GMC در مدت زمان 3 ثانیه از صفر به 96 کیلومتر بر ساعت می رسد. قدرت 1000 اسب بخاری و گشتاور 15591 نیوتن متری آن را تبدیل به یک تراک کاملا توانمند در شرایط و جاده های مختلف می کند. یکشنبه هفته شاهد پیش نمایشی از این خودرو خواهیم بود، البته به صورت کامل در تاریخ 20 مه 2020 با آن آشنا می شویم ( هامر برقی در آینده نزدیک معرفی می شود؟ ). این تراک از پاییز 2021 وارد بازار خواهد شد. این خودرو در کارخانه جنرال موتورز در دیترویت به تولید می رسد.

ارسال نظر