هنسی ونوم F5 سال 2020 از راه می رسد؛ ابرخودرویی قدرتمند!

رسانه کلیک - هنسی ونوم F5 یک ابرخودروی بسیار قدرتمند است. نمونه تجاری این خودروی جذاب در سال 2020 در معرض دید عموم قرار می گیرد.

هنسی ونوم F5 سال 2020 از راه می رسد؛ ابرخودرویی قدرتمند!

هنسی در نمایشگاه SEMA از یک ابرخودروی بی نظیر رونمایی کرد. این خودرو به یک موتور 8 سیلندر مجهز شده که قادر به تولید 1600 اسب بخار قدرت است. بر اساس اعلام جان هنسی، این خودرو به دنبال ثبت رکورد سرعت 500 کیلومتر بر ساعت است.

هنسی به تازگی در رابطه با آینده خودروی هنسی ونوم F5 اطلاعاتی را در اختیار رسانه ها قرار داده است. هنسی در مصاحبه با تاپ گیر به این موضوع اشاره کرده که F5 در آینده در نمونه برقی و یا هیبریدی معرفی نمی شود.

در حالی که بسیاری از شرکت ها به دنبال توسعه هاپیرکارهای برقی و یا هیبریدی هستند، هنسی همچنان قصد دارد محصولات خود را مجهز به موتور بنزینی تولید کند.

نمونه اولیه هنسی ونوم F5 در ماه ژوئن سال جاری میلادی به تولید می رسد و در ماه آگوست در رویداد پبل بیچ در معرض دید مشتریان خود قرار می گیرد. از ماه سپتامبر تا پایان سال 2019 شاهد انجام آزمایش ها روی این خودرو در سرعت های بالا خواهیم بود.

نمونه تولیدی و تجاری این خودرو در سال 2020 به صورت رسمی معرفی می شود. در حالی که هنسی رسما این تاریخ ها را اعلام کرده است، این احتمال وجود دارد که تغییراتی در آن ها ایجاد شود. در حال حاضر تمام نمونه های این خودرو به فروش رسیده اند.

این هایپرکار هنسی دارای قیمت 1.6 میلیون دلار بوده و تنها در 24 نمونه به تولید می رسد. 12 نفر از خریداران این خودرو در ایالات متحده آمریکا زندگی می کنند و 12 نفر دیگر نیز ساکن کشورهای دیگر در سراسر جهان هستند.

هنسی در زمینه تیونینگ خودروها سابقه طولانی دارد و تغییرات زیادی را در موتور خودروها ایجاد می کند. در همین راستا تولید یک موتور 8 سیلندر با امکان تولید 1600 اسب بخار قدرت توسط این شرکت طبیعی به نظر می رسد.

ارسال نظر