آغاز پیش فروش هوندا E در کشورهای اروپایی

رسانه کلیک - هوندا E در گذشته نه چندان دور به صورت رسمی معرفی شد. به تازگی پیش فروش این خودرو در کشورهای اروپایی شروع شده است.

آغاز پیش فروش هوندا E در کشورهای اروپایی

پیش فروش اولین خودروی تمام الکتریکی هوندا که در بازارهای اروپایی به فروش می رسد، هوندا E آغاز شد. علاقه مندان به این خودروی کوچک در کشورهای انگلستان، آلمان، فرانسه و نروژ هم اکنون می توانند با پرداخت مبلغی، آن را پیش خرید کنند.

هزینه پیش خرید هوندا E در کشور انگلستان برابر با 800 پوند است. خریداران می توانند تا اواخر سال جاری میلادی این خودرو را پیش خرید کنند؛ با این حال دیرتر به خودروی خود دسترسی پیدا می کنند.

در هنگام ثبت سفارش هوندا E، خریداران به 5 رنگ برای بدنه دسترسی دارند. سفید پلاتینیوم، مشکی کریستال، آبی کریستال، استیل متالیک و زرد این رنگ ها را تشکیل می دهند.

در گذشته شاهد رونمایی از هوندا E پروتوتایپ بودیم. نمونه تجاری شباهت زیادی به این خودروی مفهومی خواهد داشت. با این خودروی کانسپت در نمایشگاه خودروی ژنو به صورت رسمی ملاقات کردیم.

این محصول کوچک به صورت محور عقب طراحی شده و از موتور بسیار پیشرفته ای بهره می برد. هوندا وعده داده این خودرو قابلیت های رانندگی زیادی را در اختیار صاحب خود قرار می دهد.

هوندا E اولین محصول تمام الکتریکی این برند ژاپنی محسوب می شود که بر اساس یک پلتفرم مستقل برای خودروهای برقی توسعه یافته است. در حال حاضر مشخصات کمی از این خودرو در اختیار رسانه ها قرار گرفته است.

این خودرو بردی برابر با 201 کیلومتر دارد که با توجه به بدنه کوچک، می توان آن را قابل قبول دانست. هوندا از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می کند که توسط آن می توان 80 درصد ظرفیت باتری ها را در مدت زمان 30 دقیقه شارژ کرد.

هوندا قصد دارد تا سال 2025 تمام خودروهای خود در کشورهای اروپایی را برقی کند.

ارسال نظر