رونمایی از ماشین پرنده مفهومی هیوندای در نمایشگاه CES 2020

رسانه کلیک - شرکت هیوندای در نمایشگاه CES 2020 حضور پیدا می کند و ماشین پرنده مفهومی خود را به نمایش می گذارد. این نمایشگاه ماه آینده میلادی برگزار می شود.

رونمایی از ماشین پرنده مفهومی هیوندای در نمایشگاه CES 2020

سالانه در نمایشگاه CES شاهد رونمایی از پروژه های مختلف و جاه طلبانه هستیم. در نمایشگاه CES 2020 شرکت هیوندای قصد دارد یک محصول ویژه را معرفی کند. این شرکت کره ای در تاریخ 6 ژانویه اولین ماشین پرنده خود را در معرض دید عموم قرار می دهد. علاوه بر این خودروی پرنده، شاهد رونمایی از یک وسیله نقلیه زمینی خودران و هاب نیز خواهیم بود. لازم به ذکر است؛ تمام این محصولات مفهومی هستند.

هیوندای برای این محصولات تنها یک تصویر به اشتراک گذاشته و اطلاعاتی در رابطه با آن ها در اختیار رسانه ها قرار نداده است. در این تصویر شاهد نمایش سه محصول مفهومی این شرکت کره ای یعنی خودروی پرنده، هاب و خودروهای خودران هستیم.

ماشین پرنده مفهومی هیوندای

در حال حاضر بیش از 70 شرکت در حال توسعه ماشین پرنده هستند و هیوندای یکی از این شرکت ها محسوب می شود ( همکاری پورشه و بویینگ جهت ساخت یک ماشین پرنده ). این شرکت کره ای در ماه سپتامبر به صورت رسمی بخش Urban Air Mobility را معرفی و اعلام کرد یکی از مهندسین سابق ناسا را به استخدام خود درآورده تا این بخش را مدیریت کند. با توجه به این موضوع، هیوندای برنامه های زیادی برای خودروهای پرنده دارد.

موانع زیادی برای توسعه خودروهای پرنده وجود دارد و نمی توان منتظر استفاده شخصی از این وسایل نقلیه در آینده نزدیک باشیم. بر اساس تحقیقی که به تازگی از سوی دانشگاه میشیگان و فورد صورت گرفته، نگرانی از پایداری این محصولات باعث می شود مردم چندان از آن ها استقبال نکنند؛ با این حال شاید بیشتر از آنچه فکر می کنیم به تاکسی های پرنده نزدیک باشیم ( احتمال استفاده از تاکسی های پرنده در المپیک 2024 پاریس ).

ارسال نظر