کراس اوور جدید هیوندای در راه است؛ یک خودروی ارزان قیمت

رسانه کلیک - گزارشی جدید به معرفی کراس اوور جدید هیوندای در آینده نزدیک اشاره می کند. این محصول دارای ابعاد کوچک تری در مقایسه با هیوندای کونا است.

کراس اوور جدید هیوندای در راه است؛ یک خودروی ارزان قیمت

هیوندای و کیا در سال 2019 از 13 خودروی جدید رونمایی می کنند که شامل محصولات فیس لیفت نیز می شود. در میان این محصولات، نسل جدید هیوندای سوناتا نیز حضور دارد ( هیوندای سوناتا 2020 با طراحی متفاوت از راه می رسد ).

انتظار می رود هیوندای سوناتا 2020 با طراحی متفاوت در نمایشگاه خودروی نیویورک در معرض دید عموم قرار بگیرد. بر اساس گزارشی جدید، در این نمایشگاه با کراس اوور جدید هیوندای نیز ملاقات می کنیم. این خودرو در اواخر سال جاری میلادی در بازار ایالات متحده آمریکا برای فروش عرضه می شود.

مدیر بخش طراحی هیوندای، SangYup Lee در رابطه با این خودرو گفته است:

این خودرو در مقایسه با کونا کوچک تر بوده و از طراحی متفاوتی بهره می برد. کراس اوور جدید هیوندای دارای طراحی جسورانه است.

این خودرو در مقایسه با هیوندای کونا از امکانات کمتری بهره می برد و در مقایسه با آن با قیمت پایین تری به فروش می رسد. قیمت هیوندای کونا در نسخه پایه برابر با 19500 دلار است. این کراس اوور جدید بر اساس پلتفرم کونا توسعه پیدا نمی کند.

در حالی که خودروهای شهری کوچک مانند فیات 500 در آمریکای شمالی برای فروش عرضه نمی شوند، هیوندای اعتقاد دارد تقاضا برای این بخش در آینده افزایش پیدا می کند.

در سال های اخیر فروش هیوندای در ایالات متحده آمریکا و چین با کاهش مواجه شده است. یکی از دلایل کاهش این فروش مربوط به کمبود محصولات SUV این برند کره ای است. هیوندای با معرفی کراس اوورهای جدید قصد دارد دوباره در ایالات متحده آمریکا به فروش بالایی دست پیدا کند.

در تابستان سال جاری میلادی خودروی هیوندای پالیسید به بازار عرضه می شود ( هیوندای پالیسید معرفی شد؛ بزرگترین خودروی هیوندای تا به امروز ). در ادامه سال 2019 اولین خودروی شاسی بلند جنسیس، GV80 در معرض دید عموم قرار می گیرد ( اولین خودروی SUV جنسیس امسال از راه می رسد ).

ارسال نظر