رسما تایید شد: تغییر لوگوی کیا در سال جاری میلادی

رسانه کلیک - شایعات در گذشته به تغییر لوگوی کیا اشاره کرده بودند. حال این شرکت کره ای به صورت رسمی اعلام کرده این تغییر امسال اعمال می شود.

رسما تایید شد: تغییر لوگوی کیا در سال جاری میلادی

کیا تا پیش از پایان سال جاری میلادی لوگوی جدید خود را معرفی خواهد کرد. به تازگی مدیر کیا موتورز، Park Han-woo در این زمینه اعلام کرده است:

لوگوی جدید ما شبیه به آنچه خواهد بود که در خودروهای مفهومی مشاهده کرده اید، البته طراحی آن تغییرات اندکی را تجربه خواهد کرد.

به نظر می رسد لوگوی جدید از ماه اکتبر روی خودروهای این شرکت کره ای قرار می گیرد. در دسامبر سال گذشته میلادی شرکت کیا لوگوی جدید خود را به ثبت رساند. برخی شایعات به این موضوع اشاره می کنند که لوگوی جدید برای خودروهای هیبریدی و الکتریکی این برند مورد استفاده قرار می گیرد، البته با توجه به اظهارنظر جدید می توان آن را رد کرد.

در نمایشگاه خودروی ژنو 2019 شاهد رونمایی از خودروی مفهومی Imagine بودیم. این کراس اوور الکتریکی دارای طراحی کوپه بوده و روی آن شش لایه رنگ نقره ای قرار گرفته است. در کابین آن شاهد حضور 21 نمایشگر بودیم.

در لوگوی جدید حروف به یکدیگر چسبیده اند. حرف K به I و I به A چسبیده است. مدیر طراحی کیا، Luc Donkerwolke اعلام کرده که نسخه تجاری خودروی مفهومی Imagine در حال توسعه است و احتمالا از طراحی مشابه با مدل مفهومی خود بهره می برد، البته نباید منتظر حضور 21 نمایشگر در کابین آن باشیم.

شایعات از این خودرو به عنوان یک کراس اوور قدرتمند یاد کرده اند که بردی نزدیک به 500 کیلومتر دارد و از سیستم باتری 800 ولتی بهره می برد. این احتمال وجود که میزان شارژ باتری آن در مدت زمان 20 دقیقه از 20 به 80 درصد برسد.

ارسال نظر