کیا کادنزا مدل 2020 با طراحی کاملا متفاوت از راه می رسد

رسانه کلیک - شرکت های کیا، هیوندای و جنسیس محصولات آینده خود را با طراحی متفاوتی روانه بازار می کنند. این تغییرات در کیا کادنزا مدل 2020 نیز اعمال می شود.

کیا کادنزا مدل 2020 با طراحی کاملا متفاوت از راه می رسد

مدیر بخش طراحی کمپانی های کیا ، هیوندای و جنسیس، Luc Donckerwolke در گذشته نه چندان دور به این موضوع اشاره کرد که خودروهای آینده این برند طراحی کاملا متفاوتی خواهند داشت.

در حالی که محصولات کنونی این شرکت ها از طراحی مناسبی بهره می برند، این برندها به دنبال بلوغ در این بخش از خودروهای تولیدی خود هستند. این کمپانی ها خود را برای رقابت با محصولات ژاپنی و آلمانی در بازارهای جهانی آماده می کنند.

به تازگی تصاویر مخفیانه کیا سورنتو مدل 2021 در فضای مجازی منتشر شده که خبر از طراحی جذاب آن می دهد. این خودروی کره ای در بازار جهانی رقیب بی ام و X5 محسوب می شود.

در سال آینده میلادی با کیا کادنزا مدل 2020 ملاقات می کنیم که نسل دوم این خودروی سدان محسوب می شود. این خودرو ابتدا در کشور کره جنوبی با نام K7 معرفی می شود و سپس در بازارهای دیگر در معرض دید عموم قرار می گیرد.

در حالی که فاصله زیادی تا معرفی نسل جدید کیا کادنزا / K7 داریم، این شرکت کره ای چندین طرح از این خودرو را در شبکه اجتماعی خود منتشر کرده است.

بر اساس این طرح ها، کیا تغییرات زیادی را برای خودروی سدان فول سایز خود در نظر گرفته است. کیا کادنزا مدل 2020 در مقایسه با نسل اول خود از طراحی تهاجمی تری بهره می برد تا قادر به رقابت با تویوتا آوالون در بازارهای جهانی باشد.

جلو پنجره در نظر گرفته شده برای این خودرو دارای طراحی تیزی است. در این تصاویر شاهد رینگ های بزرگی هستیم که البته به احتمال زیاد در نمونه نهایی آن مورد استفاده قرار نمی گیرد.

کابین این خودرو در مقایسه با نسل کنونی خود تغییرات زیادی را تجربه خواهد کرد. کیا کادنزا مدل 2020 در کابین خود به یک نمایشگر بزرگ و همچنین چوب مجهز می شود.

ارسال نظر