خودروی جایگزین لامبورگینی اونتادور پلاگین هیبریدی می شود

رسانه کلیک - علاقه مندان به خودروهای سوپراسپرت باید منتظر تغییر در خودروی جایگزین لامبورگینی اونتادور و هوراکان باشند. این محصولات پلاگین هیبریدی می شوند.

خودروی جایگزین لامبورگینی اونتادور پلاگین هیبریدی می شود

چند ماه پیش گزارش هایی در اینترنت منتشر شد مبنی بر این موضوع که لامبورگینی در حال توسعه خودروهای سوپراسپرت پلاگین هیبریدی است. به تازگی مدیر عامل این شرکت ایتالیایی، استفانو دومنیکالی اعلام کرده خودروی جایگزین لامبورگینی اونتادور و اوراکان، هیبریدی می شود.

دومنیکالی در این زمینه گفته است:

احتمالا در سال 2021 و با معرفی خودروی جایگزین لامبورگینی اونتادور این تکنولوژی به صورت تجاری در خودروهای ما مورد استفاده قرار می گیرد. ابتدا به موتور 12 سیلندر این خودرو یک موتور برقی اضافه می کنیم و سپس محصولات مجهز به موتور 10 سیلندر ما به چنین ویژگی مجهز می شوند.

او در ادامه گفت:

خودروهای پلاگین هیبریدی باعث کاهش گازهای آلاینده می شود و همچنین صدای محصولات لامبورگینی را بدون تغییر حفظ می کنند.

لامبورگینی می تواند مانند شرکت رقیب و هموطن خود، فراری از موتورهای توربوشارژر استفاده کند؛ با این حال به نظر می رسد صدای موتور از اهمیت بالایی برای لامبورگینی برخوردار باشد.

موتورهای تنفس طبیعی صدای بی نظیری تولید می کنند و در همین راستا فراری سال های زیادی مشغول توسعه موتورهای توربوشارژ بود تا صدای مناسبی را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. خودروی مجهز به موتور توربوشارژر فراری توانسته در بازار به فروش مناسبی دست پیدا کند.

در حال حاضر نمی توان در رابطه با موتور مورد استفاده در خودروی جایگزین لامبورگینی اونتادور اظهار نظر قطعی کرد. این احتمال وجود دارد که لامبورگینی به موتور کنونی خود یک سیستم هیبریدی اضافه کند و یا اینکه مشغول توسعه یک موتور کاملا جدید شود.

از آن جایی که موتور مورد استفاده در لامبورگینی اونتادور عمر بالایی ندارد، به احتمال زیاد این شرکت ایتالیایی آن را بهینه می کند. برای آشنایی با خودروی جایگزین لامبورگینی اونتادور باید حداقل تا سال 2021 صبر کنیم.

ارسال نظر