لامبورگینی هوراکان استراتو وارد خط تولید می شود؟

رسانه کلیک - لامبورگینی هوراکان استراتو یک خودروی مفهومی است که در گذشته با آن ملاقات کردیم. گزارشی جدید خبر از تولید محدود این خودروی آفرود می دهد.

لامبورگینی هوراکان استراتو وارد خط تولید می شود؟

هفته گذشته شاهد رونمایی از خودروی مفهومی لامبورگینی هوراکان استراتو بودیم. بر اساس اعلام لامبورگینی، این خودرو تنها در یک نمونه به تولید می رسد.

بر اساس گزارشی که به تازگی از سوی Automobile منتشر شده، این خودرو احتمالا به صورت محدود تولید می شود و تنها شاهد تولید یک نمونه از آن نخواهیم بود.

مدیر بخش فنی لامبورگینی، Maurizio Reggiani به این موضوع اشاره کرده که این شرکت احتمالا برای ساخت بدنه این خودرو از پرینترهای سه بعدی استفاده می کند.

قطعات بدنه این خودرو توسط مواد مصنوعی جدیدی تولید می شوند که وزن کمی دارند. این قطعات در نهایت به شاسی متصل می شوند.

شایعات به این موضوع اشاره می کنند که لامبورگینی هوراکان استراتو احتمالا در 500 تا 1000 نسخه به تولید می رسد و نباید منتظر تولید عمده آن باشیم.

تولید یک خودروی آفرود توسط یک از افسانه ای ترین سازندگان خودروهای سوپراسپرت عجیب به نظر می رسد؛ با این حال می توان به شرکت پورشه اشاره کرد. پورشه با ورود به بازار خودروهای شاسی بلند قدرتمند توانست به سود بالایی دست پیدا کند.

لامبورگینی در گذشته خودروی اوروس را معرفی و روانه بازار کرد؛ با این حال هنوز نمی توان آن را یک خودروی تاثیرگذار در این صنعت دانست.

لامبورگینی هوراکان استراتو یک خودروی کاملا متفاوت است. این محصول در نمونه مفهومی خود از موتور لامبورگینی هوراکان Evo بهره می برد. این موتور 10 سیلندر 5.2 لیتری قادر به تولید 640 اسب بخار قدرت است.

لامبورگینی برای اینکه یک خودروی آفرود تولید کند، مجبور به افزایش ارتفاع آن شده است. در صورتی که این محصول به تولید برسد، قیمتی بالاتر از دیگر محصولات این برند ایتالیایی خواهد داشت. انتظار می رود قیمت این خودرو نزدیک به 270 هزار دلار باشد.

ارسال نظر