لامبورگینی اونتادور SVJ رودستر از راه رسید؛ سوپراسپرتی جذاب!

رسانه کلیک - لامبورگینی اونتادور SVJ رودستر به صورت رسمی معرفی شد. این سوپراسپرت ایتالیایی در تعداد محدود به تولید می رسد.

لامبورگینی اونتادور SVJ رودستر از راه رسید؛ سوپراسپرتی جذاب!

لامبورگینی به صورت رسمی از نسخه رودستر خودروی اونتادور SVJ رونمایی کرد. مدل کوپه این خودرو در رویداد پبل بیچ 2018 در معرض دید عموم قرار گرفته بود. لامبورگینی اونتادور SVJ رودستر مانند نمونه کوپه خود دارای آیرودینامیک بی نظیر است.

این سوپراسپرت جذاب ایتالیایی به یک موتور 6.5 لیتری تنفس طبیعی مجهز شده که قدرتی برابر با 770 اسب بخار و گشتاوری برابر با 720 نیوتون متر را در دور موتور 8500 دور در دقیقه در اختیار راننده قرار می دهد.

سرعت لامبورگینی اونتادور SVJ رودستر در مدت زمان 2.9 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می رسد که در مقایسه با نمونه کوپه، 0.1 ثانیه عملکرد بدتری دارد. حداکثر سرعت این خودروی رودستر به 350 کیلومتر بر ساعت می رسد.

لامبورگینی برای این خودرو ترمزهای قدرتمندی در نظر گرفته است. این ترمزها می توانند لامبورگینی اونتادور SVJ رودستر را در مسافتی برابر با 31 متر از سرعت 100 کیلومتر بر ساعت به صورت کامل متوقف کنند.

این خودروی سوپراسپرت از مکانیزم خاصی برای سقف خود بهره می برد که باعث شده افزایش وزن کمی را تجربه کند. لامبورگینی اونتادور SVJ رودستر در مقایسه با مدل کوپه تنها 50 کیلوگرم سنگین تر است.

لامبورگینی این محصول را به سیستم آیرودینامیک فعال مجهز کرده که با توجه به وضعیت، تغییر می کند. این شرکت ایتالیایی با استفاده از این سیستم، آیرودینامیک بهینه اونتادور SVJ رودستر را در تمام شرایط تضمین می کند.

این خودروی سوپراسپرت تنها در 800 نمونه به تولید می رسد. قیمت پایه این خودرو در ایالات متحده آمریکا برابر با 573,966 دلار بوده که در مقایسه با مدل کوپه، 56 هزار دلار افزایش قیمت را تجربه کرده است. در حالی که با یک خودروی گران قیمت روبه‌رو هستیم، بسیاری از افراد ثروتمند نسبت به خرید آن از خود تمایل نشان می دهند.

ارسال نظر