خودروی مفهومی لامبورگینی اوروس ST-X با طراحی جذاب معرفی شد

رسانه کلیک - خودروی مفهومی لامبورگینی اوروس ST-X در معرض دید عموم قرار گرفت. این خودرو در مقایسه با نمونه استاندارد لامبورگینی Urus عملکرد بهتری دارد.

خودروی مفهومی لامبورگینی اوروس ST-X با طراحی جذاب معرفی شد

بخش موتور اسپرت لامبورگینی ، Squadra Corse از خودروی مفهومی لامبورگینی اوروس ST-X رونمایی کرد. این خودرو از طراحی خشنی بهره می برد و در بخش off-Road و on-Road عملکرد خوبی را از خود به نمایش می گذارد.

لامبورگینی در رابطه با مشخصات فنی این خودروی مفهومی اطلاعات زیادی را در اختیار رسانه ها قرار نداده است. روی کاپوت این خودرو تجهیزات فیبر کربنی برای افزایش ورود هوا به موتور در نظر گرفته شده است. این خودرو به رینگ های 21 اینچی و لاستیک های پیرلی مجهز شده است.

این خودرو از اگزوزهای مسابقه ای با طراحی 6 ضلغی جدیدی بهره می برد و آینه های جانبی آن دارای روکش فیبر کربنی است. در حالی که این خودرو برای مسابقات توسعه یافته است، موفق به کسب تاییدیه FIA از نظر ویژگی های امنیتی شده است.

بخش موتور اسپرت لامبورگینی، Squadra Corse موفق شده وزن خودروی مفهومی لامبورگینی اوروس ST-X را در مقایسه با نمونه استاندارد، 25 درصد کاهش دهد. با توجه به این موضوع، این خودروی مفهومی ایتالیایی وزنی کمتر از 1649 کیلوگرم دارد.

اگرچه این خودرو در مقایسه با نمونه استاندارد خود وزن کمتری دارد ولی همچنان شاهد استفاده از موتور نسخه استاندارد اوروس در آن هستیم. خودروی مفهومی لامبورگینی اوروس ST-X به موتور 8 سیلندر 4.0 لیتری مجهز شده که دارای توربوشارژر دوقلو است. این موتور قدرتی برابر با 641 اسب بخار و گشتاوری برابر با 850 نیوتون متر تولید می کند.

لامبورگینی در رابطه با شتاب و حداکثر سرعت این خودرو اطلاعاتی را منتشر نکرده است؛ با این حال نمونه استاندارد اوروس دارای شتابی برابر با 3.6 ثانیه بوده و حداکثر سرعت آن نیز به 305 کیلومتر بر ساعت می رسد. انتظار می رود این خودروی مفهومی به صورت تولید محدود در سال 2020 در اختیار مشتریان قرار بگیرد.

ارسال نظر