تصاویر کیا سورنتو مدل 2021 فاش شد

رسانه کلیک - تصاویر کیا سورنتو مدل 2021 در اختیار رسانه ها قرار گرفت. بر اساس برخی شایعات، این خودروی شاسی بلند محبوب کره ای ماه آینده معرفی می شود.

تصاویر کیا سورنتو مدل 2021 فاش شد

در هفته های گذشته شاهد انتشار رندرها و تصاویر جاسوسی از نسل آینده کیا سورنتو بودیم که ما را تا حدودی با طراحی آن آشنا کرده بودند. به تازگی تصاویر کیا سورنتو مدل 2021 توسط صفحه اینستاگرامی CocheSpias به اینترنت راه پیدا کرده است. همانطور که انتظار می رود، این خودرو از طراحی جذابی بهره می برد.

جلو پنجره نسل جدید کیا سورنتو به صورت کامل بازطراحی شده و همچنین برای آن چراغ های باریکی درنظر گرفته شده است. در طراحی بخش جلویی این خودرو از برخی المان های کیا تلوراید استفاده شده است. در بخش پشتی تغییرات بیشتری به چشم می خورد. این خودرو از چراغ های عمودی بهره می برد که خبر از استفاده از زبان طراحی جدید کیا می دهد.

کیا سورنتو مدل 2021

کابین کیا سورنتو مدل 2021 در مقایسه با نسل کنونی بسیار لوکس تر به نظر می رسد. انتظار می رود کیا از مواد باکیفیت تری برای این بخش استفاده کند. در کابین این خودروی کره ای شاهد استفاده از یک نمایشگر بزرگ برای سیستم سرگرمی و اطلاعات، طراحی جدید داشبورد و المان های جدید هستیم. این خودرو به جدیدترین تجهیزات و سیستم های ایمنی کیا مجهز خواهد شد.

کیا سورنتو مدل 2021

کیا در گذشته اعلام کرده بود برای نسل جدید سورنتو از موتورهای هیبریدی و پلاگین هیبریدی استفاده خواهد کرد و در آینده نسخه پیل سوختی آن را نیز وارد بازار می کند. در حال حاضر اطلاعات رسمی در رابطه با موتورهای این خودرو در اختیار رسانه ها قرار نگرفته؛ با این حال انتظار می رود از سیستم هیبریدی کیا اپتیما در آن استفاده شود. کیا اپتیما هیبریدی قدرتی برابر با 202 اسب بخار و نسخه پلاگین هیبریدی قدرتی برابر با 192 اسب بخار در اختیار راننده قرار می دهند.

ارسال نظر