تماشا کنید: اولین تیزر رسمی نسل جدید مزدا 3

رسانه کلیک - شرکت مزدا در ادامه سال جاری میلادی از مزدا 3 جدید رونمایی می کند. به تازگی اولین تیزر رسمی نسل جدید مزدا 3 در اینترنت منتشر شده است.

تماشا کنید: اولین تیزر رسمی نسل جدید مزدا 3

در آینده نه چندان دور به صورت رسمی با نسل جدید مزدا 3 ملاقات می کنیم. اخیرا این کمپانی ژاپنی اولین تیزر رسمی نسل جدید مزدا 3 را در اختیار رسانه ها قرار داده است. این خودرو در ماه آینده میلادی در نمایشگاه بین‌المللی خودروی لس آنجلس معرفی می شود.

نسل آینده مزدا 3 به موتور جدیدی مجهز می شود و مزدا برای آن شاسی جدیدی را در نظر می گیرد. این محصول در مقایسه با خودروهای موجود در بازار یک تفاوت عمده دارد. مزدا قصد دارد برای اولین بار در نسل جدید مزدا 3 از موتور SkyActiv-X استفاده کند.

در موتور SkyActiv-X مزدا، احتراق توسط تراکم انجام می شود. به ادعای این برند ژاپنی، این موتور مصرف سوخت بهینه تری در مقایسه با موتورهای 4 سیلندر عادی دارد. این موتور با کنترل میزان سوخت و هوای ورودی و همچنین تراکم بالا، احتراق را انجام می دهد.

مزدا علاوه بر موتور جدید، معماری جدیدی را نیز برای نسل آینده مزدا 3 در نظر گرفته است. شاسی مورد استفاده در این خودرو در مقایسه با نسل کنونی خود استحکام بیشتری داشته و کابین جادارتری را برای راننده و سرنشینان به ارمغان می آورد.

در حالی که پلتفرم جدید مزدا کیفیت رانندگی را افزایش می دهد، سیستم تعلیق مولتی لینک عقب را از این مدل حذف می کند. مزدا برای این خودرو سیستم تعلیق twist-beam را در نظر می گیرد که قیمت و وزن پایین تری در مقایسه با سیستم تعلیق چند لینکی دارد.

طراحی نسل آینده مزدا 3 جذابیت بالایی دارد. این خودرو در مدل های مختلف شامل سدان و هاچ بک در اختیار خریداران قرار می گیرد. در ادامه اولین تیزر رسمی نسل جدید مزدا 3 را مشاهده می کنید:

ارسال نظر