تولید مک لارن 600LT در آینده نزدیک به پایان می رسد

رسانه کلیک - تولید مک لارن 600LT به پایان خط نزدیک می شود. این سوپراسپرت کوپه تنها در 1000 نمونه به تولید رسیده است.

تولید مک لارن 600LT در آینده نزدیک به پایان می رسد

نمونه های پایانی مک لارن 600LT کوپه در حال تولید است و به زودی این خودروی اسپرت از خط تولید سازنده انگلیسی خود خارج می شود. این خودرو بر اساس مک لارن 570S توسعه یافته و ابعاد بزرگی دارد. وزن این خودرو در مقایسه با مک لارن 570S نزدیک به 96 کیلوگرم کمتر بوده و تنها 1247 کیلوگرم وزن دارد. موتور 8 سیلندر مورد استفاده در این سوپراسپرت از توربوشارژر دوقلو بهره می برد که قدرتی برابر با 600 اسب بخار تولید می کند.

در حالی که قیمت پایه این خودروی انگلیسی برابر با 240 هزار دلار است، بسیاری از خریداران برای آن تجهیزات مختلفی را سفارش می دهند. با توجه به این موضوع، قیمت بسیاری از نمونه های تولید شده بالاتر از 240 هزار دلار است. یکی از آخرین نمونه های تولیدی مک لارن 600LT کوپه، در یک نمایشگاه در لندن به فروش رسیده است.

در حالی که تولید این خودرو در حال پایان است، مدل 600LT اسپایدر همچنان در خط تولید حضور دارد. نمونه کانورتیبل این خودرو عملکرد مناسبی دارد و تفاوت چندانی میان آن و مدل کوپه نیست. سرعت این خودرو در مدت زمان 2.9 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می رسد و حداکثر سرعت آن برابر با 324 کیلومتر بر ساعت است.

در صورتی که خریداران به دنبال سفارش خودروی مک لارن 600LT کوپه باشند، می توانند نمونه کانورتیبل آن را سفارش دهند. این خودرو نیز به صورت محدود به تولید می رسد، بنابراین برای خرید آن باید عجله کنید!

ارسال نظر