اسپیدتیل تبدیل به سریع ترین خودروی مک لارن در تاریخ شد

رسانه کلیک - در گذشته با هایپرکار مک لارن Speedtail ملاقات کردیم. مک لارن اسپیدتیل با دستیابی به سرعت 403 کیلومتر بر ساعت، تبدیل به سریع ترین خودروی این برند شد.

اسپیدتیل تبدیل به سریع ترین خودروی مک لارن در تاریخ شد

مک لارن Speedtail تبدیل به سریع ترین خودروی سازنده خود شد ( مک لارن Speedtail از راه رسید؛ هایپرکاری با حداکثر سرعت 402 کیلومتر بر ساعت ). این هایپرکار در فلوریدا به حداکثر سرعت 403 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کرده است. اسپیدتیل موفق به شکست رکورد مک لارن F1 با حداکثر سرعت 386.4 کیلومتر بر ساعت شده است. در ماه های گذشته مک لارن آزمایش های مختلفی را برای اندازه گیری سرعت این هایپرکار انجام داده بود که برای مثال می توان به آن ها در کشورهای اسپانیا و آلمان اشاره کرد.

مک لارن اسپیدتیل قدرتی برابر با 1055 اسب بخار و گشتاوری برابر با 1150 نیوتن متر در اختیار راننده قرار می دهد. این خودرو به موتور هیبریدی مجهز شده که شامل یک موتور بنزینی 8 سیلندر 4.0 لیتری و یک موتور برقی می شود. این دو موتور باعث می شوند سرعت Speedtail در مدت زمان 13 ثانیه از صفر به 300 کیلومتر بر ساعت برسد. انتظار می رود شتاب این هایپرکار برابر با 2.5 ثانیه باشد.

مک لارن اسپیدتیل

این هایپرکار از فوریه 2020 در اختیار خریداران قرار می گیرد. مک لارن تنها 106 نمونه از این خودرو به تولید می رساند که قیمت هریک از آن ها برابر با 2,240,000 دلار است. بد نیست بدانید تمام نمونه های این خودرو هم اکنون به فروش رسیده اند.

ارسال نظر