اولین تصویر رسمی مرسدس - ای‌ام‌جی CLA 35 منتشر شد

رسانه کلیک - اولین تصویر رسمی خودروی قدرتمند مرسدس - ای‌ام‌جی CLA 35 در اختیار رسانه ها قرار گرفت. این تصویر، چراغ پشت این خودرو را به نمایش می گذارد.

اولین تصویر رسمی مرسدس - ای‌ام‌جی CLA 35 منتشر شد

مرسدس بنز اولین تیزر مربوط به خودروی سدان اسپرت CLA 35 را در فضای مجازی منتشر کرد. این تصویر که در حساب فیس بوک این شرکت آلمانی منتشر شده، چراغ پشتی آن را نشان می دهد.

در پایین این پست، عبارت زیر نوشته شده است:

مرسدس - ای‌ام‌جی CLA 35 4Matic، بی نظیر در تمامی زوایا.

تا به امروز شاهد انتشار گزارش ها، شایعات و همچنین تصاویر جاسوسی زیادی از این خودروی سدان آلمانی بودیم. این خودرو به یک موتور 2.0 لیتری توربوشارژ مجهز می شود. بر اساس اطلاعات گذشته، این موتور قدرتی برابر با 302 اسب بخار و گشتاوری برابر با 400 نیوتون متر را در اختیار راننده قرار می دهد.

مرسدس بنز به صورت رسمی تایید کرده این خودرو به سیستم چهار چرخ محرک 4Matic مجهز می شود. با توجه به این موضوع، قدرت تولیدی موتور توسط یک گیربکس 7 سرعته خودکار، به تمام چرخ های مرسدس - ای‌ام‌جی CLA 35 منتقل می شود.

این موتور و گیربکس در برخی از خودروهای کلاس A هاچ بک در تعدادی از بازارها مورد استفاده قرار گرفته است. سرعت این محصولات در مدت زمان 4.7 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می رسد. انتظار می رود خودروی جدید مرسدس بنز از کلاس CLA، دارای شتاب مشابه باشد.

مرسدس - ای‌ام‌جی CLA 35 در زمان معرفی تبدیل به قدرتمندترین خودرو در کلاس CLA می شود، البته در آینده شاهد رونمایی از نمونه CLA 45 خواهیم بود. این خودرو نیز به موتور 2.0 لیتری مجهز می شود که البته قدرت تولیدی آن به 400 اسب بخار افزایش پیدا می کند.

این احتمال وجود دارد که با خودروی جدید مرسدس بنز در نمایشگاه خودروی نیویورک در ماه جاری میلادی ملاقات کنیم. در آینده اطلاعات بیشتری از این محصول منتشر می شود.

ارسال نظر