تولید مرسدس - ای‌ام‌جی GLC 43 متوقف می شود؟

رسانه کلیک - ظاهرا تولید مرسدس - ای‌ام‌جی GLC 43 متوقف خواهد شد. نسخه قدرتمند این کراس اوور در مدل GLC 63 وارد بازار می شود.

تولید مرسدس - ای‌ام‌جی GLC 43 متوقف می شود؟

در ماه مارس سال جاری میلادی شاهد رونمایی از نمونه فیس لیفت مرسدس بنز کلاس GLC بودیم. در ماه آوریل مدل قدرتمند آن، AMG GLC 63 از راه رسید. در حالی که نمونه استاندارد و کوپه این خودرو روانه بازار می شوند، خبری از فروش مرسدس - ای‌ام‌جی GLC 43 نیست.

بر اساس اطلاعاتی که به تازگی از سوی یک منبع ناشناس در اختیار رسانه ها قرار گرفته، خودروی مرسدس - ای‌ام‌جی GLC 43 برای مدل 2020 روانه بازار نمی شود.

این منبع برای تایید ادعای خود مدارکی را منتشر کرده که بر اساس آن، این شرکت آلمانی برای مدل 2020 این کراس اوور تنها نمونه AMG GLC 63 را به فروش می رساند.

مرسدس - ای‌ام‌جی GLC 63 مدل 2020 با قیمت پایه 73,750 دلار در اختیار خریداران قرار می گیرد که در مقایسه با نمونه کنونی خود، افزایش کمی را تجربه کرده است. در حال حاضر این قیمت به صورت رسمی از سوی مرسدس بنز تایید نشده است.

با توجه به محبوبیت بالای خودروهای کراس اوور و شاسی بلند در بازارهای جهانی، به نظر می رسد شرکت مرسدس - ای‌ام‌جی به دنبال توسعه خودروی جایگزین GLC 43 باشد.

نسخه استاندارد مدل 2020 مرسدس بنز GLC به یک موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری توربوشارژ مجهز شده که قادر به تولید 255 اسب بخار قدرت است. مدل AMG GLC این خودروی آلمانی قدرتی برابر با 469 اسب بخار در اختیار راننده قرار می دهد. فاصله زیادی میان قدرت تولیدی این موتورها وجود دارد، بنابراین توسعه یک نمونه جدید با قدرتی در محدوده 350 اسب بخار منطقی به نظر می رسد.

این احتمال وجود دارد که در آینده با خودروی GLC 53 ملاقات کنیم. شایعات به استفاده از یک موتور 6 سیلندر خطی به همراه سیستم هیبریدی در این کراس اوور اشاره می کنند. در گذشته شاهد حضور این سیستم در خودروی GLE 53 در ماه مارس بودیم.

ارسال نظر