مرسدس - ای‌ام‌جی GT R سری بلک به موتور 700 اسب بخاری مجهز می شود؟

رسانه کلیک - اطلاعات جدیدی در رابطه با مرسدس - ای‌ام‌جی GT R سری بلک منتشر شده که خبر از موتور 700 اسب بخاری این خودرو می دهد.

مرسدس - ای‌ام‌جی GT R سری بلک به موتور 700 اسب بخاری مجهز می شود؟

در حال حاضر مرسدس - ای‌ام‌جی GT R سری بلک مراحل توسعه خود را طی می کند و سال آینده میلادی از راه می رسد. به نظر می رسد این شرکت آلمانی هم اکنون سفارشات برای این خودرو را می پذیرد ( مرسدس-ای‌ام‌جی GT R رودستر با حداکثر سرعت 317 کیلومتر بر ساعت معرفی شد ).

در یک پست در اینستاگرام، یکی از خریداران این خودرو اطلاعاتی در رابطه با آن منتشر کرده است. بر اساس اعلام این مشتری، موتور مورد استفاده در مرسدس - ای‌ام‌جی GT R سری بلک قادر به تولید بیش از 700 اسب بخار قدرت است.

این فرد که به نظر می رسد در تاریخ 23 آوریل 2019 این خودرو را سفارش داده، ادعا کرده که مرسدس - ای‌ام‌جی GT R سری بلک از سه ماهه سوم سال جاری میلادی وارد خط تولید می شود.

در حالی که به نظر می رسد اطلاعات جدید صحت داشته باشد، نمی توان آن را تایید و یا تکذیب کرد. این خودروی جدید آلمانی باید در بازار با محصولات زیادی رقابت کند. فراری F8 Tributo و مک لارن 720S به موتور 710 اسب بخاری مجهز شده اند و لامبورگینی اوراکان Evo دارای موتور 631 اسب بخاری است.

این خودرو به موتور بهبود یافته نسخه استاندارد GT R مجهز می شود. این موتور 8 سیلندر 4.0 لیتری احتمالا به همراه توربوشارژر دوقلو قادر به تولید بیش از 700 اسب بخار قدرت است.

قدرتمندترین نمونه این موتور در خودروی مرسدس - ای‌ام‌جی GT 63 S چهار درب کوپه مورد استفاده قرار گرفته است. این موتور قدرتی برابر با 630 اسب بخار و گشتاوری برابر با 900 نیوتون متر تولید می کند. سرعت این خودروی آلمانی در مدت زمان 3.2 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می رسد و حداکثر سرعت آن برابر با 315 کیلومتر بر ساعت است.

مرسدس - ای‌ام‌جی GT R سری بلک در مقایسه با نسخه استاندارد وزن کمتری خواهد داشت. وزن کمتر به همراه موتور قدرتمندتر، عملکرد بی نظیر آن را تضمین می کند.

ارسال نظر