مرسدس بنز GLB فردا در معرض دید عموم قرار می گیرد

رسانه کلیک - مرسدس بنز GLB فردا به صورت رسمی در ایالت یوتا معرفی می شود. این خودرو در بازار باید با فولکس واگن تیگوان رقابت کند.

مرسدس بنز GLB فردا در معرض دید عموم قرار می گیرد

در ماه آوریل شرکت مرسدس بنز از نمونه مفهومی خودروی GLB در نمایشگاه خودروی شانگهای رونمایی کرد. نمونه تجاری این خودرو فردا در ایالت یوتا در معرض دید عموم قرار می گیرد.

مرسدس بنز GLB یک کراس اوور کامپکت بوده که دارای ابعاد مشابه با نسل جدید فولکس واگن تیگوان است. این خودروی آلمانی به صورت سفارشی قادر به حمل 7 سرنشین خواهد بود. انتظار می رود مرسدس بنز برای این خودرو، سیستم سرگرمی MBUX را در نظر بگیرد.

انتظار می رود این کراس اوور به موتور مورد استفاده در خودروی سدان A220 مجهز شود. در همین راستا، قدرت مرسدس بنز GLB توسط یک موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری تامین می کند. این موتور قدرتی برابر با 224 اسب بخار و گشتاوری برابر با 350 نیوتن متر را در اختیار راننده قرار می دهد. این قدرت توسط سیستم 4Matic به چهار چرخ خودرو منتقل می شود.

در نسخه GLB 45 احتمالا قدرت تولیدی این موتور 2.0 لیتری به 416 اسب بخار افزایش پیدا می کند. این موتور که قدرتمندترین موتور 4 سیلندر جهان محسوب می شود، دیروز رسما معرفی شد ( قدرتمندترین موتور 4 سیلندر جهان معرفی شد ).

در حالی که برخی منتظر رونمایی از این خودرو در نمایشگاه خودروی فرانکفورت بودند، مرسدس بنز فردا این محصول را در ایالت یوتا در معرض دید عموم قرار می دهد. در گذشته شاهد انتشار چندین تصویر جاسوسی از این خودرو بودیم ( تصاویر مخفیانه مرسدس بنز GLB مدل 2020 به اینترنت راه پیدا کرد ).

مرسدس بنز در ماه های اخیر از چندین خودروی جدید رونمایی کرده است ( بررسی مرسدس بنز GLE مدل 2020؛ سطح جدیدی از آسایش ). این برند آلمانی قصد دارد با افزایش تعداد محصولات خود، میزان فروشش را نیز افزایش دهد.

ارسال نظر