تصاویر مخفیانه مرسدس بنز کلاس E کوپه به اینترنت راه پیدا کرد

رسانه کلیک - مرسدس بنز کلاس E کوپه در تصاویر مخفیانه به نمایش گذاشته شد. این خودروی آلمانی از طراحی مشابه با نمونه کنونی خود بهره می برد.

تصاویر مخفیانه مرسدس بنز کلاس E کوپه به اینترنت راه پیدا کرد

مرسدس بنز در حال توسعه فیس لیفت خودروهای کلاس E تحت مدل 2020 است. در گذشته شاهد انتشار تصاویر جاسوسی نمونه سدان این خودروی آلمانی بودیم.

در حالی که این خودرو یک محصول کاملا جدید محسوب نمی شود، بروزرسانی های مهمی را تجربه خواهد کرد. یکی از مهم ترین تغییرات این محصول، استفاده از سیستم سرگرمی و اطلاعات MBUX است.

خودروهای کوپه در مقایسه با گذشته کاهش فروش را تجربه می کنند؛ با این حال مرسدس بنز خودروهای کلاس C، کلاس E و کلاس S را در نمونه کوپه به فروش می رساند.

این شرکت آلمانی قصد توقف تولید این خودروها را ندارد چرا که به تازگی تصاویر مخفیانه فیس لیفت مرسدس بنز کلاس E کوپه در اختیار رسانه ها قرار گرفته است.

این خودرو مانند نمونه سدان خود، تغییرات ناچیزی را در طراحی ظاهری خود تجربه کرده است. بخش جلویی و پشتی این خودرو توسط پوشش محافظ، پوشانده شده است. انتظار می رود این خودرو دارای جلوپنجره جدید، چراغ های جلوی باریک تر و همچنین چراغ های عقب جدید باشد.

در کابین این خودرو از جدیدترین سیستم سرگرمی و اطلاعات سازنده آلمانی آن، MBUX استفاده خواهد شد. در حال حاضر خودروهای کلاس E مرسدس بنز به سیستم COMAND مجهز شده اند.

مرسدس بنز به تازگی موتور 6 سیلندر مورد استفاده در خودروی کلاس E کوپه را بروزرسانی کرده و قدرت آن را از 329 اسب بخار به 362 اسب بخار افزایش داده است. این خودرو از این پس تحت مدل E450 به فروش می رسد.

انتظار می رود نمونه فیس لیفت این خودرو به موتور 6 سیلندر خطی جدید مرسدس بنز مجهز شود. در حال حاضر این موتور قدرت E53 AMG را تامین می کند.

ارسال نظر