رندرهای مرسدس بنز کلاس S مدل 2020 منتشر شد

رسانه کلیک - مدل 2020 مرسدس بنز کلاس S در ماه های آینده از سوی سازنده آلمانی خود معرفی می شود. به تازگی رندرهای این خودرو به اینترنت راه پیدا کرده است.

رندرهای مرسدس بنز کلاس S مدل 2020 منتشر شد

در گذشته شاهد انتشار تصاویر جاسوسی مرسدس بنز کلاس S مدل 2020 در فضای مجازی بودیم. به تازگی نسل جدید آئودی A8 معرفی شده و بی ام و نیز نمونه فیس لیفت خودروهای سری 7 خود را در معرض دید عموم قرار داده است ( مدل 2020 بی ام و سری 7 مجهز به موتور 8 سیلندر جدید معرفی شد ).

مرسدس بنز برای رقابت با دو شرکت هموطن خود، باید خودروهای کلاس S را بروزرسانی کند. بر اساس تصاویر جاسوسی گذشته، مرسدس بنز در طراحی این خودرو از نسل جدید کلاس CLS الهام می گیرد. این خودرو به چراغ ها و جلوپنجره جدیدی مجهز می شود.

به تازگی رندرهای مدل 2020 مرسدس بنز کلاس S در اختیار رسانه ها قرار گرفته است که بخش جلویی و پشتی این خودروی لوکس را به نمایش می گذارد. به نظر می رسد این رندرها شباهت زیادی به نمونه نهایی این خودروی لوکس داشته باشد.

در حالی که مرسدس بنز مدل سدان خودروهای کلاس S را بروزرسانی می کند، نمونه کوپه و کانورتیبل آن با طراحی کنونی خود در بازار به فروش می رسند.



مرسدس بنز کلاس اس 2020 تغییرات زیادی را در کابین خود تجربه می کند. این خودرو به یک نمایشگر لمسی بسیار بزرگ روی داشبورد مجهز می شود. کابین این خودرو در مقایسه با نسل کنونی خود، دکمه های بسیار کمتری خواهد داشت.

انتظار می رود این خودروی لوکس آلمانی با موتورهای متنوعی در اختیار خریداران قرار بگیرد. این خودرو به یک موتور 6 سیلندر خطی جدید با حجم 3.0 لیتر مجهز می شود و در نمونه های هیبریدی و پلاگین هیبریدی به فروش می رسد.

قدرتمندترین مدل این خودرو، AMG S63 با موتور 8 سیلندر 4.0 لیتری است. این موتور با توربوشارژر دوقلو قدرتی بیش از 600 اسب بخار تولید می کند. مرسدس بنز تولید مدل AMG S65 این خودرو را متوقف می کند.

ارسال نظر