احتمال بازگشت میتسوبیشی لنسر اوولوشن با موتور 341 اسب بخاری

رسانه کلیک - شایعات به تولید نسل جدید میتسوبیشی لنسر اوولوشن اشاره می کنند. این خودرو به موتور رنو مگان RS مجهز می شود.

احتمال بازگشت میتسوبیشی لنسر اوولوشن با موتور 341 اسب بخاری

آخرین میتسوبیشی لنسر اوولوشن سال 2015 به تولید رسید. از آن تاریخ تا به امروز، این شرکت ژاپنی بازگشت این خودرو به خط تولید را رد کرده و تنها به این موضوع اشاره کرده که در صورت توسعه نسل آینده آن، باید منتظر یک خودروی SUV قدرتمند باشیم. با توجه به این موضوع، علاقه مندان نباید منتظر معرفی یک خودروی سدان قدرتمند از سوی میتسوبیشی باشند.

با وجود این بیانیه رسمی، به تازگی شایعه ای به اینترنت راه پیدا کرده که خبر از تولید نسل یازدهم میتسوبیشی لنسر می دهد. بر اساس این گزارش که از سوی Autocar در اختیار رسانه ها قرار گرفته، میتسوبیشی لنسر اوولوشن جدید با موتور رنو مگان RS از راه می رسد. در این گزارش به موتور مورد استفاده در نسل آینده این خودروی فرانسوی اشاره شده است.

رنو مگان RS تروفی و نمونه قدرتمندتر آن، تروفی R به یک موتور 1.8 لیتری توربوشارژ مجهز شده اند که قادر به تولید 296 اسب بخار قدرت و 400 نیوتن متر گشتاور است. بر اساس شایعات، اتحاد رنو - نیسان - میتسوبیشی در نسل آینده این خودرو از یک موتور 2.0 لیتری و سیستم هیبریدی ملایم 48 ولتی استفاده می کند که قدرت تولیدی و گشتاور آن را به ترتیب به 341 اسب بخار و 433 نیوتن متر افزایش می دهد.

در حالی که این ارقام عالی به نظر می رسند، در مقایسه با آخرین نمونه تولیدی این خودروی ژاپنی شرم آور هستند! میتسوبیشی لنسر اوولوشن X FQ-440 MR قدرتی برابر با 440 اسب بخار و گشتاوری برابر با 559 نیوتن متر را در اختیار راننده قرار می دهد. این خودرو تنها در 40 نمونه برای خریداران در انگلستان توسعه داده شده بود.

در حال حاضر قدرتمندترین موتور 4 سیلندر تولید عمده جهان، موتور مورد استفاده در مرسدس - ای‌ام‌جی A45 S است ( قدرتمندترین موتور 4 سیلندر جهان معرفی شد ). این موتور قادر به تولید 416 اسب بخار قدرت و 502 نیوتن متر گشتاور است.

ارسال نظر