نسل جدید نیسان جوک معرفی شد

رسانه کلیک - نسل جدید نیسان جوک از راه رسید. این کراس اوور ژاپنی در مقایسه با نسل گذشته خود از طراحی متفاوتی بهره می برد.

نسل جدید نیسان جوک معرفی شد

نزدیک به 10 سال پیش شرکت نیسان با معرفی یک کراس اوور با طراحی متفاوت، علاقه مندان به صنعت خودرو را شگفت زده کرد. حال این شرکت ژاپنی به تازگی از نسل دوم این خودرو رونمایی کرده است. نیسان جوک 2020 نسبت به نسل اول از طراحی متفاوتی بهره می برد؛ با این حال همچنان با یک خودروی منحصر به‌فرد روبه‌رو هستیم. این خودرو به علت استفاده از پلتفرم CMF-B، فضای بیشتری را در اختیار سرنشینان قرار می دهد.

طول نسل جدید نیسان جوک برابر با 4210 میلی متر بوده و ارتفاع و عرض آن به ترتیب برابر با 1595 و 1800 میلی متر است. وزن این کراس اوور نسبت به نسل گذشته کاهشی برابر با 23 کیلوگرم داشته است. این خودرو از جلو پنجره V شکل شرکت نیسان بهره می برد که در اطراف آن به صورت استاندارد از چراغ های فول LED استفاده شده است. نیسان برای این خودرو از چراغ های باریکی استفاده کرده که ظاهر متفاوتی برای آن به همراه داشته است. در بخش پشتی این کراس اوور ژاپنی با چراغ های استانداردی روبه‌رو هستیم.

[lightgallery images="239339,239337,239340"]

کابین نیسان جوک مدل 2020 در مقایسه با گذشته تغییر زیادی داشته است. فضای پا و سر سرنشینان با افزایش روبه‌رو بوده و فضای حمل بار با 20 درصد افزایش به 422 لیتر رسیده است. این خودرو از داشبورد جدیدی بهره می برد که در مرکز آن یک نمایشگر قرار گرفته است. این صفحه نمایش 8 اینچی لمسی قادر به پشتیبانی از اندروید اتو، اپل کارپلی و گوگل اسیستنت است. نیسان اعلام کرده از مواد باکیفیتی برای کابین این خودرو استفاده کرده است.

در حالی که نیسان نسل جدید جوک را یک خودروی اسپرت می نامند، موتور مورد استفاده در آن چنین موضوعی را تایید نمی کند. این خودرو به یک موتور 1.0 لیتری 3 سیلندر مجهز شده که تنها قادر به تولید 115 اسب بخار قدرت است. این قدرت تولیدی توسط یک جعبه دنده 6 سرعته دستی و یا 7 سرعته خودکار دو کلاچه به چرخ ها منتقل می شود. این خودرو از اواخر ماه نوامبر وارد بازارهای اروپایی می شود.

ارسال نظر