منتظر تغییرات گسترده در نسل آینده مرسدس بنز کلاس S باشید!

رسانه کلیک - مرسدس بنز کلاس S یکی از لوکس ترین خودروهای بازار محسوب می شود که نسل آینده آن با تغییرات بزرگی از راه می رسد.

منتظر تغییرات گسترده در نسل آینده مرسدس بنز کلاس S باشید!

سال آینده میلادی شاهد عرضه نسل جدید خودروهای مرسدس بنز کلاس S از سوی این شرکت آلمانی خواهیم بود. این محصول بار دیگر استانداردهای جدیدی را برای خودروهای لوکس بازار تعریف می کند.

این خودرو با تغییرات زیادی همراه خواهد بود تا بتواند با خودروهای سری 7 بی ام و و همچنین آئودی A8 رقابت کند. مرسدس بنز برای این خودرو سیستم های کمک راننده پیشرفته ای را در نظر می گیرد و همچنین آن را با سیستم هیبریدی در اختیار خریداران قرار می دهد.

برای اولین بار شاهد عرضه این خودرو در دو مدل کاملا متفاوت خواهیم بود. در حالی که نسخه استاندارد آن در نمونه های مختلف پلاگین هیبریدی روانه بازار می شود، مدل دیگر به صورت کاملا الکتریکی و تحت برند EQ به تولید می رسد.

گفته می شود مدل تمام برقی این خودرو با نام EQ S به بازار عرضه می شود، البته گزارش های گذشته این خودرو را یک محصول مجزا در مقایسه با مرسدس بنز کلاس S معرفی کرده بودند.

بر اساس گزارش ها، این خودرو سال 2022 روانه بازار می شود و قادر به همراهی راننده تا مسافتی برابر با 500 کیلومتر است. نمونه های هیبریدی نسل آینده مرسدس بنز کلاس S از سیستم چهار چرخ محرک بهره می برد و در حالت تمام الکتریکی بردی برابر با 100 کیلومتر دارند.

نمونه های هیبریدی این خودرو به موتور 3.0 لیتری و 2.9 لیتری 6 سیلندر بنزینی و دیزلی مجهز می شود و نمونه AMG این خودرو با موتور 8 سیلندر 4.0 لیتری به تولید می رسند.

نمونه تمام برقی این خودرو دارای یک موتور برقی روی محور جلو و یک موتور الکتریکی روی محور عقب خود است. انتظار می رود این خودرو در نمونه استاندارد قدرتی برابر با 402 اسب بخار و در مدل AMG قدرتی بالاتر از 600 اسب بخار را در اختیار راننده قرار دهد.

ارسال نظر