اتومبیل شاسی‌بلند تسلا با پلتفرمی جدید تولید شد

رسانه کلیک - مدیرعامل شرکت تسلا، ایلان ماسک اعلام کرد خودروی جدید کمپانی تسلا که فعلاً با نام Y شناخته می‌شود، از پلتفرم جدیدی کمک می‌گیرد.ایلان ماسک طی تماس تلفنی اعلام کرد که این شرکت طراحی‌های خود را در این مدل تغییر داده و تصمیم دارد پلتفرم جدیدی تولید کند که کاملاً مدل ۳ را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. وی افزود: «با راهنمایی‌های تیم اجرایی شرکت تسلا، ما به دنبال این هستیم که با الهام از تجربیات خود در مدل ۳، مدل Y را سریع‌تر به بازار عرضه کنیم».

اتومبیل شاسی‌بلند تسلا با پلتفرمی جدید تولید شد

ایلان ماسک طی تماس تلفنی اعلام کرد که این شرکت طراحی‌های خود را در این مدل تغییر داده و تصمیم دارد پلتفرم جدیدی تولید کند که کاملاً مدل ۳ را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. وی افزود: «با راهنمایی‌های تیم اجرایی شرکت تسلا، ما به دنبال این هستیم که با الهام از تجربیات خود در مدل ۳، مدل Y را سریع‌تر به بازار عرضه کنیم».

این شرکت به دنبال حفظ جایگاه خود در هر دو بازار خودروهای سدان و شاسی‌بلند است. ماسک پس از ساخت و توسعه پلتفرم جدید برای خودروهای شاسی‌بلند خود، اضافه کرد: «می‌خواهیم کارهای عجیب‌وغریب زیادی انجام دهیم اما انجام همه این کارها به بعد از ساخت پلتفرم جدید مدل Y منوط می‌شود».

طبق اعلامیه‌های شرکت تسلا، تولید سازه‌های مدل ۳ و باتری‌های آن در کارخانه Gigafactory 1 افزایش پیدا می‌کند. بلافاصله پس از موفقیت در فروش سازه‌های خودرو مدل ۳، تسلا کار بر روی پلتفرم این خودروی شاسی‌بلند آغاز می‌کند و امید دارد که این طرح با موفقیت روبرو شود.

ارسال نظر