انتشار تصاویر مخفیانه از نسل آینده رولزرویس گوست

رسانه کلیک - تصاویر جاسوسی نسل آینده رولزرویس گوست به اینترنت راه پیدا کرد. در این تصاویر شاهد نمایش کابین این خودروی لوکس هستیم.

انتشار تصاویر مخفیانه از نسل آینده رولزرویس گوست

پس از 10 سال حضور در بازار، باید منتظر نسل جدید رولزرویس گوست باشیم. این خودرو سال آینده میلادی برای رقابت با بنتلی Flying Spur وارد بازار می شود. به تازگی تصاویر جاسوسی این خودروی لوکس انگلیسی به اینترنت راه پیدا کرده است.

در تصاویر مخفیانه جدید، شاهد نمایش کابین این خودرو برای اولین بار هستیم. بر اساس تصاویر منتشر شده، طراحی داخلی این خودرو شباهت زیادی به کولینان و فانتوم دارد. کابین نسل جدید رولزرویس گوست در مقایسه با نمونه کنونی، به تکنولوژی های بیشتری مجهز می شود.

این خودرو به کیلومترشمار تمام دیجیتال و یک نمایشگر بزرگ برای سیستم سرگرمی و اطلاعات مجهز می شود. همچنان در این خودرو شاهد استفاده از ساعت آنالوگ هستیم و دریچه های هوا در آن نیز شباهت زیادی به کولینان دارد.

در حالی که این خودرو به خوبی توسط پوشش های محافظ پوشانده شده است، می توان به استفاده از جلوپنجره بزرگ و همچنین چراغ های LED باریک پی برد. از آنجایی که گوست یک خودروی بسیار محبوب و پرفروش است، تغییرات انقلابی در طراحی ظاهری آن می تواند ریسک بالایی داشته باشد.

نسل آینده رولزرویس گوست مانند کولینان و فانتوم، با پلتفرم جدیدی به تولید می رسد. این پلتفرم و فریم آلومینیومی باعث می شود وزن این خودروی لوکس سدان، کاهش پیدا کند.

در حالی که انتظار می رود قدرت این خودرو توسط یک موتور 12 سیلندر 6.75 لیتری با توربوشارژر دوقلو تامین شود، گزارشی جدید به حضور موتور 6.6 لیتری در این محصول اشاره می کند. این موتور قادر به تولید 563 اسب بخار قدرت است.

این احتمال وجود دارد که رولزرویس این خودرو را با سیستم هیبریدی 48 ولتی و سیستم چهار چرخ محرک نیز روانه بازار کند. راننده برای دسترسی به این ویژگی ها باید هزینه بیشتری به رولزرویس پرداخت کند.

ارسال نظر