بی ام و M3 جدید به موتور 500 اسب بخاری مجهز می شود

رسانه کلیک - اطلاعات جدیدی در رابطه با نسل جدید بی ام و M3 در فضای مجازی منتشر شده که به استفاده از موتور 500 اسب بخاری در آن اشاره می کند.

بی ام و M3 جدید به موتور 500 اسب بخاری مجهز می شود

نسل آینده بی ام و M3 با سه قدرت خروجی موتور مختلف روانه بازار می شود که بالاترین نمونه آن، Competition قادر به تولید 500 اسب بخار قدرت است. بر اساس گزارشی جدید که از سوی فروم Bimmer Post در اختیار رسانه ها قرار گرفته، تولید این خودرو در سال 2020 آغاز می شود.

مدل Pure به عنوان نسخه پایه این خودروی اسپرت آلمانی از راه می رسد. این خودرو تنها نمونه از نسل جدید بی ام و ام 3 محسوب می شود که قدرت تولیدی موتور آن به چرخ های عقب منتقل می شود.

این مدل به موتور 444 اسب بخاری مجهز می شود و به احتمال زیاد این قدرت توسط یک گیربکس دستی به چرخ های عقب این خودرو منتقل می شود.

مدل بعدی این خودرو دارای موتور قدرتمندتری با امکان تولید 475 اسب بخار قدرت است. در این مدل شاهد استفاده از گیربکس خودکار به همراه سیستم چهار چرخ محرک خواهیم بود.

در بالاترین نمونه نسل جدید بی ام و M3 که Competition خواهد بود، قدرت تولیدی موتور به 500 اسب بخار افزایش پیدا می کند. این خودرو از جعبه دنده خودکار و سیستم چهار چرخ محرک بهره می برد.

این مدل دارای رینگ های 19 اینچی برای چرخ های جلو و رینگ های 20 اینچی برای چرخ های عقب است. نمونه های دیگر این خودروی سدان اسپرت از رینگ های 18 و 19 اینچی بهره می برند.

در این گزارش به این موضوع اشاره شده که مدل Competition دارای ترمزهای کربن سرامیکی است، البته شاید این ترمز به عنوان یک گزینه سفارشی در اختیار صاحبان دیگر نمونه ها نیز قرار بگیرد.

تا به امروز چندین تصویر جاسوسی از این خودروی بی ام و به فضای مجازی راه پیدا کرده و همچنین شاهد انتشار رندرهای آن نیز بودیم.

ارسال نظر