جنسیس G80 مدل 2020 در ماه سپتامبر معرفی می شود

رسانه کلیک - نسل جدید جنسیس G80 در ماه سپتامبر در معرض دید عموم قرار می گیرد. این خودرو برخلاف نسل کنونی خود، فاقد موتور 8 سیلندر است.

جنسیس G80 مدل 2020 در ماه سپتامبر معرفی می شود

جنسیس زیرمجموعه هیوندای محسوب می شود که وظیفه تولید خودروهای لوکس این برند کره ای را بر عهده دارد. این شرکت قصد دارد موتور 8 سیلندر را از یکی از محصولات خود حذف کند.

بر اساس گزارشی که به تازگی از سوی Car and Driver منتشر شده، مدیر عامل جنسیس به این موضوع اشاره کرده که نسل دوم جنسیس G80 در بالاترین نسخه خود همچنان دارای یک موتور 6 سیلندر خواهد بود.

در حالی که موتور Tau V8 از این خودروی کره ای حذف می شود، تا چندین سال آینده شاهد استفاده از آن در نسخه فیس لیفت جنسیس G90 خواهیم بود. در حال حاضر این موتور همراه با نسخه فیس لیفت جنسیس G90 در کشور کره جنوبی به فروش می رسد.

این موتور 8 سیلندر تنفس طبیعی قادر به تولید 420 اسب بخار قدرت است. به نظر می رسد این نمونه، آخرین موتور 8 سیلندر تولیدی این برند باشد. جنسیس دیگر علاقه ای به سرمایه گذاری روی موتورهای 8 سیلندر ندارد.

جنسیس G80 جدید از زبان طراحی جدید و انقلابی سازنده خود بهره می برد. این خودرو از اهمیت بالایی برای این شرکت برخوردار است، بنابراین جنسیس باید تمرکز ویژه ای روی آن داشته باشد.

نسل جدید جنسیس G90 در گذشته نه چندان دور معرفی شد ( نسل جدید جنسیس G90 از راه رسید؛ تغییرات گسترده در طراحی ). این خودرو در مقایسه با گذشته از طراحی کاملا متفاوتی بهره می برد که طرفداران و مخالفان سرسختی دارد.

انتظار می رود تمام محصولات جنسیس تا 5 سال آینده دارای این زبان طراحی باشند. Fitzgerald در رابطه با نسل آینده جنسیس G80 گفته است:

نسل جدید این خودرو در سپتامبر سال جاری میلادی در کشور کره جنوبی معرفی و در بازارهای جهانی به فروش می ر‌سد. در این محصول زبان طراحی جدید ما را مشاهده خواهید کرد.

ارسال نظر