انتشار اطلاعات جدید از نسل آینده نیسان GT-R

رسانه کلیک - اطلاعات جدیدی در رابطه با نسل آینده نیسان GT-R به اینترنت راه پیدا کرده که بر اساس آن، نباید منتظر استفاده از سیستم هیبریدی در آن باشیم.

انتشار اطلاعات جدید از نسل آینده نیسان GT-R

در رابطه با نسل آینده نیسان GT-R گزارش ها و شایعات زیادی در فضای مجازی منتشر شده است. در حالی که اکثر آن ها به استفاده از موتور برقی در این خودرو اشاره کرده اند، اطلاعات جدید این موضوع را رد می کند.

به تازگی مهندس ارشد خودروی GT-R مصاحبه ای با وب‌سایت Motor1 انجام داده و اطلاعاتی از آن را منتشر کرده است. بر اساس این اطلاعات، نیسان هنوز در رابطه با توسعه یک پلتفرم جدید برای این خودرو و یا استفاده از پلتفرم کنونی، تصمیمی اتخاذ نکرده است.

آقای Tamura در مصاحبه اخیر خود به این موضوع اشاره کرده که اغلب خریداران خودروی GT-R علاقه ای به نمونه هیبریدی آن ندارند. علت این موضوع، افزایش قیمت این محصول اعلام شده است.

به تازگی مدل 2020 نیسان GT-R در معرض دید عموم قرار گرفته است. این خودرو در نمونه پایه، تریم Pure قیمتی برابر با 101,685 دلار دارد و در بالاترین نسخه نیز با قیمت 177,235 دلار به فروش می رسد. انتظار می رود استفاده از موتور برقی باعث افزایش قیمت آن تا 200 هزار دلار شود.

بر اساس اعلام Tamura، علاقه مندان به این خودروی ژاپنی به دنبال پرداخت مبلغی برابر با هزینه خرید لامبورگینی هوراکان برای تصاحب GT-R نیستند. آقای Tamura پیش بینی کرده سیستم هیبریدی باعث افزایش 200 کیلوگرمی وزن نیسان GT-R می شود.

این خودروی ژاپنی که به گودزیلا معروف است، همچنان در بازار طرفدار دارد. در سال گذشته میلادی شاهد فروش 538 نسخه از این خودرو در بازار ایالات متحده آمریکا بودیم که البته قابل مقایسه با فروش 1730 نسخه ای آن در سال 2008 نیست. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با مدل R36 این خودرو در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است.

ارسال نظر