هوایرا ایمولا معرفی شد؛ قدرتمندترین خودروی پاگانی در تاریخ

رسانه کلیک - شرکت پاگانی از قدرتمندترین خودروی خود رونمایی کرد. هوایرا ایمولا به موتور 12 سیلندر مجهز شده و قیمتی برابر با 5 میلیون یورو دارد.

هوایرا ایمولا معرفی شد؛ قدرتمندترین خودروی پاگانی در تاریخ

شرکت پاگانی تا به امروز از چندین نسخه ویژه هایپرکار هوایرا رونمایی کرده است. جدیدترین مدل این خودرو، ایمولا نام دارد. پاگانی تنها 5 نمونه از آن را به تولید می رساند که البته در حال حاضر تمام آن ها به فروش رسیده اند. مشخصات فنی این خودرو در هاله ای از ابهام قرار داشت که هم اکنون پاگانی آن را به صورت کامل اعلام کرده است.

مشخصات فنی پاگانی هوایرا ایمولا

مشخصات فنی پاگانی هوایرا ایمولا این خودرو به موتور 12 سیلندر 6.0 لیتری با توربوشارژر دوقلو مجهز شده که توسط شرکت مرسدس - ای‌ام‌جی توسعه پیدا کرده است. این موتور قدرتی برابر با 827 اسب بخار و گشتاوری برابر با 1100 نیوتن متر در اختیار راننده قرار می دهد. این قدرت توسط گیربکس 7 سرعته خودکار به چرخ ها منتقل می شود. قدرت و گشتاور این مدل به ترتیب 36 اسب بخار و 50 نیوتن متر از هوایرا BC رودستر بیشتر است.

مشخصات فنی پاگانی هوایرا ایمولا پاگانی هوایرا ایمولا بهبودهایی را در بدنه خود تجربه کرده است. از این تغییرات می توان به بال و دیفیوزر عقب با طراحی تهاجمی تر در مقایسه مدل های دیگر اشاره کرد. وزن این هایپرکار مسابقه ای تنها برابر با 1246 کیلوگرم است. ایمولا ماه آینده میلادی در نمایشگاه خودروی ژنو به نمایش گذاشته می شود.

قیمت پاگانی Huayra Imola

قیمت پاگانی Huayra Imola پاگانی هوایرا BC با قیمت 2.5 میلیون دلار در سال 2016 وارد بازار شد و نسخه رودستر آن نیز قیمتی برابر با 3.5 میلیون دلار داشت. حال جدیدترین مدل این هایپرکار با قیمت 5 میلیون یورو یا 5.41 میلیون دلار در اختیار خریداران قرار می گیرد. همانطور که گفته شد، 5 نمونه تولیدی آن هم اکنون به فروش رسیده اند؛ بنابراین نمی توانید یکی از صاحبان خوش شانس آن باشید!

ارسال نظر