پاگانی هوایرا رودستر BC رسما معرفی شد

رسانه کلیک - پاگانی هوایرا رودستر BC از راه رسید. این خودرو تنها در 40 نمونه به تولید می رسد که هر یک از آن ها قیمتی برابر با 3.5 میلیون دلار دارد.

پاگانی هوایرا رودستر BC رسما معرفی شد

پاگانی یکی از گران ترین خودروهای خود را معرفی کرد. پاگانی هوایرا رودستر BC با قیمت 3.5 میلیون دلار به فروش می رسد. این هایپرکار رودستر از طراحی جذابی بهره می برد، موتور قدرتمندی دارد و به صورت تولید محدود در اختیار خریداران قرار می گیرد.

پاگانی هوایرا رودستر BC به موتور 12 سیلندر 6.0 لیتری شرکت AMG مجهز شده که قادر به تولید 800 اسب بخار قدرت است. این قدرت تولیدی نسبت به مدل کوپه، 50 اسب بخار افزایش داشته است. قدرت تولیدی موتور توسط یک جعبه دنده 7 سرعته Xtrac تک کلاچه به چرخ های عقب این هایپرکار منتقل می شود. پاگانی اعلام کرده این گیربکس تک کلاچه در مقایسه با نمونه های دو کلاچه، 35 درصد وزن کمتری دارد.

جدیدترین هایپرکار شرکت پاگانی دارای وزنی برابر با 1217 کیلوگرم است. این هایپرکار تنها در مسیرهای مستقیم عملکرد بی نظیری ندارد، بلکه در پیچ ها نیز عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش می گذارد. در حالی که چسبندگی اکثر هایپرکارها در پیچ برابر با 1.5GS است، چسبندگی محصول جدید پاگانی در پیچ ها به 1.9Gs می رسد. این هایپرکار ایتالیایی - آرژانتینی به لاستیک های پیرلی PZero Trofeo R مجهز شده است.

پاگانی به صورت رسمی شتاب این هایپرکار را اعلام نکرده؛ با این حال انتظار می رود شتاب آن مشابه با نمونه کوپه باشد. سرعت پاگانی هوایرا BC کوپه در مدت زمان 2.5 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می رسد.

انتظار می رود پاگانی هوایرا رودستر BC ماه آینده میلادی در معرض دید عموم قرار بگیرد. هم اکنون خریداران می توانند نسبت به سفارش این هایپرکار اقدام کنند چرا که تنها 40 نمونه از آن به تولید می رسد.

ارسال نظر