پژو Landtrek از راه رسید

رسانه کلیک - پژو Landtrek رسما معرفی شد. این پیکاپ تراک فرانسوی در مدل های مختلف و موتورهای متنوع در اختیار خریداران قرار می گیرد.

پژو Landtrek از راه رسید

پژو از جدیدترین پیکاپ تراک خود با نام Landtrek رونمایی کرد. این خودرو ابتدا در آمریکای لاتین و کشورهای آفریقای عرضه می شود و سپس به مناطق دیگر راه پیدا می کند. احتمالا این خودرو در کشورهای اروپایی به فروش نمی رسد. خریداران می توانند این خودرو را در مدل های مختلف سفارش دهند.

پژو Landtrek میزان حمل بار این خودرو با توجه به مدل، 1 تن و یا 1.2 تن است. مدل تک کابین این پیکاپ را می توان بدون سپر عقب سفارش دارد. این پیکاپ تراک دارای طراحی مشابه با محصولات اخیر این برند فرانسوی است. در همین راستا در بخش جلویی آن شاهد استفاده از یک جلو پنجره بزرگ به همراه لوگوی شیر پژو هستیم. این محصول از چراغ های LED بهره می برد.

پیکاپ تراک پژو حداکثر قادر به حمل 6 سرنشین است: سه نفر در بخش جلویی و سه نفر در بخش عقب. امکان سفارش آن با دو صندلی جداگانه در بخش جلویی وجود دارد که در وسط آن ها، زیر آرنجی قرار می گیرد. فرمان این پیکاپ تراک مانند پژو 3008 دو پره بوده و از نمایشگر 10 اینچی برای سیستم سرگرمی و اطلاعات آن استفاده شده است. خریداران به اپل کارپلی، اندروید اتو، بلوتوث، سوکت USB و سیستم تهویه مطبوع دو منطقه ای دسترسی دارند.

مشخصات فنی پژو Landtrek

مشخصات فنی پژو Landtrek این پیکاپ تراک فرانسوی را می توان با موتور 1.9 لیتری دیزلی و یا 2.4 لیتری بنزینی توربوشارژ سفارش داد. موتور دیزلی قادر به تولید 148 اسب بخار قدرت و 350 نیوتن متر گشتاور است و از جعبه دنده 6 سرعته دستی بهره می برد. موتور بنزینی قدرتی برابر با 207 اسب بخار و گشتاوری برابر با 320 نیوتن متر در اختیار راننده قرار می دهد.

مدل پایه این پیکاپ تراک به صورت محور عقب به فروش می رسد که البته امکان سفارش سیستم چهار چرخ محرک برای آن وجود دارد. این سیستم به صورت پیش فرض در مدل های 4H و 4L آن حضور دارد.

ارسال نظر